nedeľa 6. októbra 2013

Top týždňa - Fiktívne miesta


Meme od Luu.

Pri písaní tohoto článku som mala menšie problémy, lebo ma nič nenapadalo. Tak som aspoň zosmolila osem miest :D

Rokfort (Harry Potter)
Tak samozrejme. Toto tu skrátka muselo byť. Ako prvé, no :D Viete, ako často som snívala, že mi príde odtiaľ list? (Stále nie je neskoro, počujete niekto???) 




Asgard
Nie je to úplne knižné fiktívne miesto, ale tak v Kronikách železného druida bol tiež. Len trošičku iný. Ale to je jedno. Ja chcem ísť do Asgardu podporovať svojho boha :D 

Idris (Nástroje smrteľníkov) 
Muselo tam byť neskutočne krásne.




Tábor polokrvných (Percy Jackson)
Nielenže milujem celú túto sériu, ale aj Tábor. Podľa mňa musí byť super mať za otca boha a mať schopnosti a tak... A učiť sa bojovať :D 





Zelený dom (Anna zo zeleného domu) 
Ja ho úplne milujem. Táto séria je ďalšia z mojich obľúbených a tento dom milujem :)





Kráľovstvo Trylov (neviem/nepamätám si názov toho kráľovstva)
Ďalšie miesto, kde muselo byť fakt krásne. A o čo viac, keď sa k nim pridal Loki :D 








Narnia
O môj bože, milujem Narniu. Tak rada by som sa tam raz pozrela... (Áno Maťka, snívaj ďalej...)






Hecate Hall
Áno, vážne sa tu vyskytujú hneď dve školy. Ale ani jednu z nich by mi nevadilo navštevovať... :D

3 komentáre:

  1. Stále nie je neskoro!!!! - vkuse si to hovorím, ja to riešim tak, že mňa si Dubledore zavolá na vysokú školu čarodejnícku 8D stále si to posúvam, ale nevzdávam sa nádeje, veď aj Čarodejnice v seriály Charmed dostali schopnosti až po 23 rokoch! Stále mám nádej! 8D Aspoň nejaký stratený čarodejnícky talent po predkoch by mohol prísť! 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, tiež si vravím :D Raz to prísť musí :D

      Odstrániť
  2. prekvapilo ma, že som uvidela Zelený dom, pretože aj ja ho milujem o Rokforte a Tábore Polokrvných nehovoriac :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.