streda 2. októbra 2013

Otázky a odpovede 1

Keď som si toto nedávno vymyslela, tak som sa na to dosť tešila :) No, vymyslela. Veľmi nebolo čo :D Len ma inšpirovalo 9 faktov o mne. Ale to omieľam stále dookola, takže ideme na to. Zakaždým odpoviem na 10 otázok, bude to nepravideľné a bude záležať na tom, koľko otázok bude. Ale v tomto príspevku som neodpovedala zatiaľ na všetky, to aby ste sa nezľakli :D
A aby som nezabudla... pokiaľ na mňa máte otázku aj vy, kľudne aj ďalšiu, tak vyplnte tento formulár.

1. Q.ee - Jaká byla Tvá první přečtená kniha a jak se Ti líbila?
Tak prvá prečítaná, hej? Čítať som sa naučila úplne sama tie prázdniny pred prvou triedou. Netuším ako sa tá kniha volala, hoci som ju mala veľmi rada. Viem, že to bolo čosi Bol raz jeden (múdry?) kráľ, čo veľký palác mal (ak viete o akej knihe hovorím, tak mi napíšte!)
A taká normálna kniha bola Harry Potter a Kameň mudrcov. Bola som tuším druháčka, keď som knihu prvý krát čítala. Samozrejme sa mi páčila, takisto aj film a vďaka tejto knihe som sa dostala k fantasy i ku knihám všeobecne. Už v tak skorom veku, áno.

2. Naty - Prečo si tak závislá na Harrym Potterovi? :D A inak rada by som ťa niekedy stretla :D
Myslím, že som to už načrtla v prvej otázke. Bola to moja prvá "normálna" kniha a priviedla ma k čítaniu už veľmi skoro. Nepovedala by som, že som na tom priamo závislá, už nie. Ale je to moja srdcovka, na ktorú nedám dopustiť. A má to úžasný príbeh, postavy... proste všetko. A čo je najdôležitejšie, je to veľkou súčasťou môjho detstva, môjho celkovo doterajšieho života. Takže to bude tým :)
A k tomu druhému, čo vlastne ani otázka nebola... E_V_E orgnizuje v Bratislave knižný zraz niekedy teraz v októbri, maximálne v novembri a je celkom možné, že sa tam dostanem. To je prvá možnosť a tá druhá... Ak by sa ti podarilo dosaviť do Trenčína, ozvi sa mi :)

3. Lyn_von_Nightlight - Pokročila si niekam s písaním príbehu? (Raz si dávala na blog ukážku)
Hh, nenapísala som ani čiarku. Nejako sa k tomu neviem dokopať. Proste sa venujem iným veciam. Ale raz by som chcela napísať knihu. Neviem či túto, alebo inú. Tak skoro to však nebude. Raz sa ale hádam dočkáš :)

4. Nicole - Kedy si sa zaľúbila do čítania kníh a kto ťa k tomu viedol? Či sama od seba? A ktoréý kniha je tvoja fakt že srdcovka?
Tak ne toto som už odpovedala, dokonca dvojmo. Ale srdcoviek  mám viac - napríklad Džinsový denník od Zuzky Šulajovej, Mariotovych dedičov od Marje Holecyovej alebo Annu zo zeleného domu. Minimálne to posledné si asi odo mňa nečakala, čo? :D

5. Nicole - vsetko dobre tak ako to je.......len vcera ma napadlo ze bys mohla nahodit jednu sekciu pre takych ako som ja-miestami asi posahana lebo som nadabila na jednu zaujimavu knihu lenze ta spisovatelka napisala tolko trilogii a neviem zistit ze v akom su poradi lebo tych 7-8 knih na seba nadvezuju ale su to samostatne trilogie a knihyno a teda co su knihy na pokracovanie volajak to popisat,ale to je iba navrh nemusi to byt :)  - Nebola to priamo otázka, ale chcela som reagovať.
Ak chceš ničo také, tak choď na Goodreads, tam by si mala nájsť všetko, o potrebuješ a nemuíš byť ani registrovaná. Ja som od Trudi Cavanan nečítala nič, takže s tým ti nepomôžem.

6. Leonie - Aký máš vzťah k písaniu vlastných vecí?
Vždy som rada písala. Kedysi som mala plno nápadov, to sa ale tak akosi zredukovalo. Ale vždy, keď niečo začnem písať, teda ak to nie je poviedka ale normálny príbeh, tak sa zaseknem najneskôr tak po troch kapitolách. Buď sa mi do toho nechce, alebo sa zaseknem a neviem ako ďalej. Poprípade obe. Ale raz by som chcela niečo napísať.

7. Leonie - Uprednostňuješ písanie poviedok, románov alebo básničiek?
Básničky aj nerada čítam, proste na ne nemám trpezlivosť, lebo tam treba poväčšinou plné sústredenie a ja neviem ani moc tvoriť rýmy alebo vymyslieť niečo, o čom by som mohla písať, takže básničky sú u mňa out. Ako som už vysvetlila, z románov nikdy veľa nenapíšem, takže píšem hlavne poviedky. Ale to poväčšine v škole, keď sa nudím a tak... :D

8. Leonie - Si za romantické závery, alebo si skôr za smrť hlavnej postavy?
Ja nie som moc veľká romantička. Ale to druhé... Vieš čo? Záleží od postáv, ktoré sa v príbehu vyskytujú. Ak si ich obľúbim a som rada, že sú konečne spolu, som za romantický happyend. Pokiaľ hlavnú postavu nemôžem vystáť, tak väčšinou dúfam v tú smrť. Tú si však pamätám tak v jednej knižke a tam mi to bolo dosť ľúto :D

9. Leonie - Extrémne zlá postava, alebo extrémny dobrák?
Zlá! Ja extrémne dobré postavy moc neobľubujem, lezú mi na nervy. Ja fandím skôr tým zlým, sú mi sympatickejší O:)

10. Leonie - Kniha, vďaka ktorej si sa rozhodla pokračovať vo vášnivom čítaní?
Harry Potter a kameň mudrcov. Áno, je tu už tretí krát, ale tak môžem ja za to? :D

11. Leonie - Prečo si založila tento blog?
No, to je tak. Prvý dôvod bol samozrejme to, že milujem knihy. Chcela som sa podeliť o svoje zážitky a názory. Prvotný nápad bol založiť si stránku na Facebooku, kde by som pridávala svoje názory. Potom som ponachádzala blogy a povedala som si, že prečo nie? Druhý, už menej ušľachtilý je ten, že som odjakživa veľký megaloman, vždy som chcela mať všetko. A keď som videla, že blogeri dostávajú knihy zdarma na recenzie... no, veď si vieš predstaviť :D


No, tak nakoniec je otázok až jedenásť, pretože všetky otázky od Leonie som chcela mať pokope a nechcela som vyhadzovať tie prvé. Ale nabudúce to snáď tých desať bude.

6 komentárov:

  1. Do BA a sa bohužiaľ nedostanem, čo mi je hrozne veľmi ľúto, keďže veľmi rada by som si pokecala s ľudmi takými ako som ja, ten Trenčín to by sa mi možno nejako podarilo lebo bývam v okrese Prievidze, takže myslím, že Trenčín by bola tá lepšia varianta :D No neviem :D To sa niekedy dohodneme :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasné, tak sa potom niekedy určite ozvi, keď sa ti bude dať :)

      Odstrániť
  2. Organizujem...to je silné slovo 8D to keby som dala do svojho mesta tak okej, viem vám tu dačo ukázať 8D V BA sa zase až tak extra nevyznám, ale hádam sa nestratíme niekde v Poluse a taaak... 8D Raz prídeš určite na víkend ku mne na prespanie, vybavím s maminkou 8P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V to dúfam :D Ale obávam sa, že ja toho vybavovania budem mať viac :D Ja sa najviac bojím toho cestovania :D

      Odstrániť
  3. Som rada, že si zodpovedala všetky moje otázky :) aaa k tým básničkám, tak ja ich aj rada čítam aj píšem :D aj keď poväčšine je to skôr veľa slov napísaných do riadkov, ako nejaké rýmujúce sa hovadiny :D A Harry je jednoznačne aj moja srdcovka :) a bloggeri dostávajú knihy zdarma? to so netušila :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Nemáš začo, ja rada :)
      Asi som ťa práve inšpirovala k založeniu blogu, čo? :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.