utorok 30. apríla 2013

Mesačná chvastačka - apríl


Knihy prečítané
Markutské království 2 - Paprsek (Formanová) - RC 
Zamilovaní anjeli (Kate) - RC 
Prokletí ohně (Wolfová) - RC 
 Mayské proroctvo - Zápas o osud ľudstva (Raedeke) - RC 
Mayské proroctvo 2 - Hadia špirála (Raedeke) - RC 
 Dedička (Hockingová) - RC 
 Prímerie (Hockingová) - RC 
 Päťdesiat odtieňov temnoty (James) - RC
 Anjel (McNish) - RC 
 Čistá láska (Benková) - RC 
 Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou (Defoe) - RC 
 Priechod (Cronin) - rozčítané

Knihy kupované




Nuž hej, vravela som si, že si nič nekúpim. Ale nedalo sa odolať. Dokonalý pár som si kúpila na Martinuse, keď mali deň bez poštovného za veľmi dobrú cenu a Cicuškine zápisky na bazoši. Za tri eurá, no nekúp to!

Knihy vyhraté


Tento mesiac sa mi darilo na facebooku. Tričko a záložku Na vine sú hviezy som vyhrala v súťaži na Buxe a ešte koncom marca knihu podľa vlastného výberu na CooBoo. Ako vidíte voľba padla na Rudú jako rubín, ku ktorej som sa (žial) ešte nedostala. Ale teším sa na ňu. 

Knihy darované 


Nie, nemala som narodeniny, meniny, ani som nemala druhé Vianoce. Knižky od Bronteových som dostala od babky (resp. som si o ne poprosila, ale to je fuk) a Vykúp moje srdce mi kúpila kamarátka. Len tak z lásky (a za to, že som jej dovolila odfotiť ma, ale to je detail :D)

Knihy vymenené


Tento mesiac sa mi podarilo vymeniť samé krásne kúsky. Ako prvé to boli Naprieč vesmírom a Mechanický anjel, potom Odstíny života (ktoré majú troška poškodený obal, ale to vôbec nevadí) a včera mi dorazila kniha Harry Potter: Filmové čary. Je tam všetko - od toho, ako sa natáčal metlobal, či scény povedzme s testrálmi až po list z Rokfortu či Dekréty o vzdelávaní našej milej Umbridgeovej. Doteraz som z nej strašne nadšená. Bála som sa, či tam nebudú chýbať nejaké veci (trebárs aj ten list), ale chýbal len prebal a to je to najmenej. 

Recenzné výtlačky


Fotky som fotila ešte včera, pretože som netušila, že mi dnes dojdu ešte Ľadové oči. Tie mi poslal (ako inak) Fragment. Priechod a Dvanástku mi poslal Ikar na skúšku, či so mnou budú spolupracovať. Päťdesiat odtieňov temnoty som si vypýtala od Albatros media a neľutujem. Ešte lepšia, než jednotka. Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou mi poskytlo Knihcentrum, Dedičku a Prímerie Fortuna libri a Čistú lásku samotná autorka. Na všetky knihy okrem Ľadových očí, Priechodu a Dvanástky už nájdete recenziu.

Knihy dohromady


No a plus tie Ľadové oči. Ale nechcelo sa mi to kvôli nim fotiť znovu :D Myslím, že môžem povedať, že sa mi tu nahromadili samé pekné kúsky a čo som ešte nečítala, tak na to sa veľmi teším ;)

7 komentárov:

  1. To tričko bych taky chtěla=( Knížka Hvězdy nám nepřály je úžasná! Samé pěkné knížečky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tričko je jak pre slona, takže v ňom tak spím :D

      Odstrániť
  2. Ty kokso 8D nemám slov, krásne kúsky 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ľadové oči mi tiež dorazili dnes, ale som si povedala, že ich dám do budúcej chvastačky, tiež sa mi s tým už nechcelo zase piplať :)
    Tie knihy od Bronteových závidím, konkrétne Shirley, Vilette a Pani Grahamovú, babka ej veľmi štedrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taková kopa :).. závidím Mechanického anděla :)..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to sú fakticky krásne prírastky. (ach, dnes to už píše asi 10krát) no čo už, keď všetky knihy vyzerajú skvelo. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.