streda 10. apríla 2013

Waiting on wednesday 20


Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.

Dni krvi a trblietavých hviezd (Laini Taylorová)
Anotácia
Vďaka krásnemu anjelovi Akivovi sa Karou dozvedá vytúženú pravdu o sebe a tá pravda je bolestná... Navyše sa do serafa zaľúbi a nik netuší, či ich láska pretrvá začínajúcu sa vojnu medzi svetmi dobra a zla... 
Karou, modrovlasá študentka umenia v Prahe a pomocníčka mocnej chiméry Priepastníka v inom svete, sa vďaka krásnemu anjelovi Akivovi s ohnivými očami dozvedá vytúženú pravdu o sebe. Nie je ľudskou bytosťou, ale chimérou v ľudskej podobe. Karou a Akiva sa zaľúbia a pustia sa za spoločnou predstavou: svet sa nemusí zmietať v krvavej vojne odvekých nepriateľov! Nezničia práve plamene vojny ich krátku lásku...?
V druhej časti, vo voľnom pokračovaní o zápase chimér a serafov, Karou zistí, že Akiva ju zradil. Zrada má katastrofálne následky pre ich svet zvaný Eretz, prístupný cez štrbiny na oblohe vysoko nad Zemou na dvoch miestach vzdialených tisíce kilometrov. Karou vie, kto je a kam patrí. V novom výbuchu vojny medzi anjelmi a chimérami stoja milenci proti sebe. Ich spoločné sny o lepšom svete ľahli popolom. Kým Karou pomáha budovať armádu netvorov, Akiva sa odhodlá ďalej bojovať za spásu a nádej. Podarí sa mu vzkriesiť nádej? 
V pokračovaní Dcéry dymu a kosti s názvom Dni krvi a trblietavých hviezd – sa Karou rozhoduje, ako pomstí smrť svojich najbližších. Nie je to však príbeh o pomste. Je to rozprávanie o nešťastí a kráse, tajomstvách a neuskutočniteľných rozhodnutiach.


Na knihu som zvedavá, hoci neviem aké šance jej dávam. Anotácia nie je až taká zaujímavá a nakoľko Dcéra dymu a kostí bola jedna z najkrajšich a najlepších kníh za minulý rok tak sa obávam, že ma sklame...

2 komentáre:

  1. Prečítam najprv 1. diel 8D a potom uvidím 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som aj ja zvedavá :P

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.