sobota 27. apríla 2013

Štedrosť knižnice 4


K tomuto meme ma inšpiroval blog Knižní květy. Obrázok je odo mňa. Vzhľadom k tomu, že ja chodievam do knižnice dosť často a to hneď do dvoch. Moje momentálne úlovky sú takéto.


Takto dopadlo moje predsavzatie, že si ani zanič vôbec nič nepožičiam, že aj tak mám kníh kopu. Hmm... nemám moc silnú vôľu. Na svoju obhajobu musím ale podotknúť, že si predsa nevypýtam od Fragmentu 4 a 5, keď nemám prvé tri diely, no nie? 
Teraz svoje predsavzatie "odprezentujem" aj vám... Rozhodla som sa, že si požičiam z knižnice už iba knihy, ktoré sú pokračovania nejakých iných a ja ich nemám doma... Napríklad Škola noci 10, Zore, Horúčka alebo trebárs Sila šestky. Takže teoreticky som to tak úplne neporušila. Len som zvedavá, kedy to budem čítať, keďže z môjho predchádzajúceho príspevku som neprečítala ani jednu. Mrazivé leto som už zaniesla (po termíne :D) a na Dedičky kašlem ;) 

5 komentárov:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.