utorok 2. apríla 2013

Na čekačce - Apríl


Meme z dieľne Fierush. Cieľom je zostaviť zoznam kníh, ktoré máte v pláne prečítať. Trebars tie , čo ste si doniesli z knižnice. Mali by sa dávať v poradí, v akom ich plánujem prečítať, ale keďže to sa u mňa často mení, nechám to tak. 


Môj zoznam z minulého mesiaca

  • Sila šestky (Lore)
  • Očami vraha (Hathaway)
  • Padlí andelé a leviatan (Sniegoski)
  • Padlí andelé 2 - Aerie a zúčtovaní (Sniegoski)
  • Lord Zarmut (Shan)
  • Neodolateľné vábenie (Sabová)
  • Emily Strange - Stratené dni (Reger)
  • Chudobinec (Oldfieldová)
  • Pompeje (Reidová)
  • Vek zázrakov (Thompsonová-Walkerová)

Silu šestky mi ešte spolužiačka nepožičala a Emily a Chudobinec som vrátila do knižnice neprečítané. Mala som toho moc aj bez nich a nebolo to nič nutné. No a Padlých anjelov 1,2 mám doma, na tých mám času kopec. Zvládla som ešte aj knihy Zasvätená (Hand), Titus Andronicus, Pýcha a predsudok, Temné vízie 3 (Smith)Pod krídlami motýľa (Bicker)Obchod so šťastím (Semina)Markutské království 1 (Formanová) a Markutské království 2 (Formanová). Tekže som na seba pyšná, keďže som toho zvládla celkom dosť.

No a teraz už zoznam na tento mesiac
  • Prokletí ohne (Wolfová)
  • Búrlivé výšiny (Bronteová)
  • Mayské proroctvo - Zápas o odud ľudsva (Readeke)
  • Mayské proroctvo 2 - Hadia špirála (Readeke)
  • Dedička (Hockingová)
  • Prímerie (Hockingová)
  • Anjel (McNish)
  • Hex Hall 1 - Čarodejnice z Hex Hall (Hawkinsová)
  • Hex Hall 2 - Démon z Hex Hall (Hawkinsová) 
  • Hex Hall 3 - Bitva o Hex Hall (Hawkinsová)
  • Mrazivé leto (Martini)
  • Dedičky (Taylorová)

6 komentárov:

  1. Dědičku mám doma, taky bych se na ní měla vrhnout. :D A Hex Hall můžu jedině doporučit - teda aspoň první díl, zbytek jsem zatím nečetla. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pripisujem si zásluhy za Hex Hall 8D
    Myslím, že sa ti budú páčiť 8) Ja som z toho bola unesená, ale tak čarodejníci a bosorky a školy sú moja úchylka 8D nehovoriac i upíroch, aj keď tam sú iba 1-2.
    Názor na Tryllov si potom vyrozprávame 8D
    Som zvedavá, čo povieš na Mayské proroctvo. Vraj to je nudné, tak som to čítať neplánovala, ale no podľa toho čo povieš 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že tak dáš na môj názor. zásluhy si kľudne pripisuj (hej, opakuješ! :D) vypadajú veľmi zaujímavo, dosť sa na ne teším :)
      Ja mám obe diely, tak som zvedavá, tiež vypadajú zaujímavo, no uvidíme :D

      Odstrániť
  3. Okrem prvých dvoch kníh a Hadej špirály som všetko už čítala. Hex Hall je skvelý výber, ja som sa tej knihy/série nevedela nasýtiť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hex Hall je božské! Naprosto doporučuji :) akorát na tuto sérii dopisuji recenzi :D..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na Hex Hall sa veľmi teším :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.