sobota 20. apríla 2013

On my wishlist 21


On my WIshlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.





Minulý týždeň som prečítala Dedičku a Prímerie, obe boli super (Recenzie už na blogu) a som strašne zvedavá, ako to celé skončí. OUaT je super seriál a hoci sa bojím, či nebude kniha len vyťahovačom peňazí, že obsah nula bodov len kvôli tomu, že všetko bolo v seriáli tak dúfam, že to čoskoro výjde aj u nás. Zakletá ma zaujala aj tou divnou obálkou (ktorá sa mi ale vôbec nepáči) aj anotácoiu. Vypadá to celkom sľubne... tak uvidíme ;)

2 komentáre:

  1. Boj o tron veľmi chcem 8)
    Aj ten OUAT by som rada, ale zdielam tvoje obavy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych si ráda pořídila Dědičku... možná se někdy za sto let dostanu i k dalším dílům. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.