streda 24. apríla 2013

Waiting on wednesday 21


Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.



V pokračovaní mrazivého románu Pasca sa Rhine musí rozhodnúť, koľko je ochotná obetovať pre slobodu, lebo teraz jej naozaj ide o všetko.

Rhine s Gabrielom síce utiekli zo sídla, ale zlo im stále dýcha na chrbát. 
Po úteku sa dostanú do ďalšej pasce – do zvráteného lunaparku, v ktorom stará kupliarka dozerá na svoje dievčatá. Rhine a Gabriel sú odhodlaní dostať sa na Manhattan – do bezpečia k Rhininmu dvojčaťu Rowanovi. Cesta tam je však dlhá a plná nástrah. Vo svete, kde sa mladé ženy dožívajú len dvadsať rokov a mladí muži umierajú ako dvadsaťpäťroční, je čas nesmierne cenný. Najhoršie však je, že sa im nepodarí uniknúť Rhininmu svokrovi Vaughnovi, ktorý si zaumienil za každú cenu priviesť Rhine naspäť do sídla.


Pascu som čítala, veľmi sa mi páčila, ale k pokračovaniu som sa ešte nedostala. Som naňho veľmi zvedavá, snáď nesklame. 

4 komentáre:

  1. It is really a nice and helpful piece of info. I am
    happy that you shared this helpful information with us.

    Please keep us informed like this. Thank you for sharing.


    my site webpage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani si nevieš predstaviť ako sa tesim ked mam knihu precitanu skor nez ty :D aj za tento objav ďakujem tebe :) zdala sa mi lepsia ale nehorázne sa tesim na dalsiu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.