sobota 6. apríla 2013

On my wishlist 19


On my WIshlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma.

Dnešný wishlist som sa rozhodla venovať vydavateľtvu Fragment. Ale nakoľko s ním spolupracujem, tak snáď nepotrvá taký dlhý čas, kým ich získam :D




Plus ešte jedno dôležité info - rozhodla som sa na nejaký čas stopnúť všetky meme okrem Wishlistu a Obálkovej vojny. I˙m obsessed with... bude ešte budúci piatok, potom už budem ostatné meme (vrátane toho) pridávať len  niekedy. Mám dojem, že mám viacej memes ako všetkého ostatného, takže to bolo treba trochu preriediť :D

5 komentárov:

  1. Ríša temnoty je super 8)
    Edíciu triler neplánujem čítať, mám pocit žeby ma to nebavilo. Mám doma Mrazivé leto, len k tomu sa už dakedy chcem dostať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z edície Triler prečítala Pod krídlami motýľa, to ma priveľmi nebavilo a počula som, že Mrazivé leto je ešte nudnejšie... ale mám ho doma z knižnice, tak uvidím :D

      Odstrániť
  2. Ľadové oči vyzerajú vážne dobre, s tým súhlasím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Popravde som nečítala ani jednu, ani sa nejako nechystám... Ale majú sympatické obálky.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fajn výber. Ríša temnoty sa mi páčila. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.