streda 3. apríla 2013

Zamilovaní anjeli (Lauren Kate)

Séria - Padlí anjeli
Originálny názov - Fallen in love
Vydavateľstvo - IKAR
Rok vydania - 2013
Väzba - pevná
Počet strán - 150

Anotácia
Láska niekedy potrebuje povzbudenie od strážnych anjelov, aby sa mohla dvihnúť zo zeme. No len čo párkrát mávne krídlami, treba jej dôverovať, že poletí sama, do najvyšších možných výšin, do neba – a ešte ďalej.
„Vzťah Luce a Daniela je symbolom nekonečnej lásky, no ich príbeh nie je jediné rozprávanie o láske. Túto knihu ste inšpirovali vy, čitatelia, ktorí ste sa so mnou od začiatku delili o svoje zážitky a ukázali mi, aké rôzne podoby môže mať tento jedinečný cit.“
Zbierka valentínskych príbehov Zamilovaní anjeli je okružnou cestou romantiky, ktorá sa tiahne naprieč časom a našimi srdcami. Priblížte sa ešte viac k poznaniu večnosti Luce a Daniela – a prežívajte aj nečakanú lásku Shelby a Milesa, Rolandove lekcie lásky či Arrianinu pálčivú lásku.
Prečítajte si tieto nezabudnuteľné príbehy – a navždy sa zamilujte!


Poviedky
Kniha sa skladala z štyroch jednotlivých poviedok, pričom všetky na seba pekne nadväzovali.
Celé sa to odohrávalo v jednom stredovekom mestečku (tuším) v Anglicku.

Prvá bola o Shelby a Milesovi. Tí sa tam dostali po odchode z Jeruzalema. Ak ste čítali Vykúenie, tak to pre vás žiadny spojler nebude, ale ak nie... radšej túto vetu nedočítavajte. Myslím, že Shelby a Miles sa k sebe skvelo hodia a sú oveľa krajší párik ako by boli Luce a Miles.
Druhý príbeh bol o Rolandovi (čo bol ten z prítomnosti) a tretí o Arriane (tá bola v správnej dobe) kde sme sa dozvedeli o ich minulosti. Ten Arrianin sa mi páčil úplne najviac zo všetkých, pretože bol taký najmenej otrepaný a fakt pekný. Posledná poviedka bola (ako inak) o Luce a Danielovi. To nebolo už nič výnimočné, pretože bola veľmi podobná ako hociktorá vo Vášni . Bol tam totiž opísaný jeden zo životov, ktorý sa do tretej knihy nedostal.

Akurát mi bolo ľúto, že sa v knihe nevyskytoval Camov Valentín. Ktovie, či s Lilith dajaký prežil... alebo sa vtedy ešte Valentín neoslavoval? Každopádne, pokiaľ sériu ste čítali len kvôli nemu, tak nezúfajte, párkrát sa tam nakrátko objaví... hoci menej ako by som aj ja chcela.


Môj názor
Tak ako všetky knihy od Lauren, aj v tejto bolo na môj vkus priveľa lásky, vlastne ešte viac. Ale čo sa dá čakať od Valentínskych príbehov? Lenže Lauren je výnimočná v tom, že nech sú príbehy presladené akokoľvek, tak mi to pri nej absolútne nevadí. Ako to len robí? Tá by tuším mohla písať aj príbehy ako Danielle Steelová a bolo by to rovnako super ako toto :D. Ja neviem, ona snáď ani nevie písať zle.
Podľa mňa túto knihu mali vydať ešte pred Vykúpením, pretože to bola taká krátka vsuvka po Vášni a nakoľko som čítala aj to Vykúpenie, mala som dojem, že sa vraciam v čase.
Okrem iného, ako je pri tejto sérii bežné, aj táto má brutálne krásnu obálku. Zamilovala som sa do nej na prvý pohľad. Celá séria patrí medzi knihy s najkrajšími obálkami.
Teraz sa už môžem pochváliť, že mám doma úplne celú sériu :)
Či sa kniha oplatí prečítať? Poviem to takto. Kniha bola síce fajn, ale nič zásadné sa tam nestalo, takže pokiaľ si knihu neprečítate, tak sa nič nedeje. Nebola to úplná zbytočnosť, je to taká oddychovka, keď chcete vypnúť, alebo keď ste v koncoch, že ste samy a o láske aspoň čítať...

Hoci to nebol od nej to najlepšie, predsa len sa mi kniha páčila a snáď sa bude aj vám. Pokiaľ ste fanúšikmi tejto série, tak sa určite bude. A moje hodnotenie je takéto:




Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem knihkupectvu Antiquariat.sk, knihu si môžete kúpiť TU



Kam ďalej?

9 komentárov:

  1. Už Muka mě hrozně nebavily, takže k tomuto už se asi vůbec nedostanu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta obálka je úplně boží!! :D Ale zatím jsem skončila u prvního dílu.. a nějak se dál moc rychle nechystám. :D Moc hezká recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak na túto sa teším neuveriteľne. Pred sebou mám ešte Vykúpenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tuhle novelku se hodně těším :D Viděla jsem ji v knihkupectví, ale odolala jsem :D Musím si jí pořídit!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zamilovaní andělé byly skvělí! :) A souhlasím s tebou mohly to vydat před Vykoupením :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš moc krásný blog :) A po tvé recenzi vím, že si knihu koupím a přečtu, děkuji :) ( Taky chci mít celou sérii)
    Verr

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.