utorok 23. apríla 2013

Antiquariat.sk - rc


Všeobecne prevláda predstava, že v antikvariáte sa nachádzajú len staré, poprášené, plesnivé knihy. Nehovorím, že je to tak aj u vás. U mňa to tak bolo. Keď ma raz spolužiak vtiahol do jedného antikvariátu, že sa tam chce pozreť, tak som tam dlho nevydržala. Fakticky tam nič nebolo. Ale tento Antiquariat.sk je úplne iný prípad. Asi pred dvoma mesiacmi ma oslovili (áno oni, aj mňa to tak prekvapilo) s ponukou na spoluprácu. Keď som sa tam trochu porozhliadala, nemala som najmenší dôvod odmietnuť. V tomto antikvariáte sa totiž nenachádzajú len staré knihy.

Ponuka v Antiquariat.sk sa delí na tri sekcie. Sú tu knihy použité (našla som tam napríklad aj Harryho Pottera 6 či Labyrint od Mossovej okrem iného). Môžete to brať ako taký bazár alebo sekáč. Tiež sú tu LP platne a... knihy nové. Nepoužité novinky. Nájdete tam všetko od Rómea a Júlie až po povedzme Mechanického anjela. Len sa tam treba trochu pohrabať.

No a samozrejme všetko za nižšie ceny ako na iných internetových kníhkupectvách. Pri písaní recenzie som tak trochu porovnávala ceny s "normálnym" internetovým kníhkupectvom.. Napríklad už spomínaný Mechanický anjel je o čosi vyše eura lacnejší! Nehovoriac o tom, že už od 25eur máte poštovné zdarma! Len tak pre porovnanie - iné internetové kníhkupectvo má poštovné zdarma od 49 eur. To už sa oplatí, no nie?

Tiež sa kvôli kúpe nemusíte registrovať, čo je podľa mňa veľká výhoda (ja to neznášam!) . Stačí vyplniť formulár a knihu/y vám pošlú najneskôr do dvoch pracovných dní!

Musím povedať, že ja som zo spolupráce nadšená (ale to z každej, to sa asi neráta - knihy zdarma sú úžasný výmysel!) a naša dohoda je takáto: Budem na tri mesiace dostávať štyri knihy - dve nové a dve použité.

Na mojom blogu už môžete nájsť recenziu na dve anjelské knihy - Zamilovaní anjeli a najnovšie aj Anjel.

Antiquariat.sk nájdete aj na FB.

A ja by som ešte ku koncu chcela Antiquariatu poďakovať, že ma našli medzi tými mnohými bloggermi, navyše keď som mala blog iba nejaké tri mesiace a že ma oslovili.

1 komentár:

  1. musím povedať že ja som na antikvariate raz našla Súmrak pečtaný len za 5 eur či koľko!:))
    pozývam ku mne na giveaway:)http://laviealexandra.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.