pondelok 29. apríla 2013

Obálková vojna 20






Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.

Anglicko
Paperback
Česko
Grécko
Slovensko, originál
 
Takto o týždeň má môj blog pol roka a dnes je to dvadsiaty príspevok do môjho meme. Ako to uteká, všakže?
Meno hviezdy mám už čosi vyše mesiaca doma, ale dostala som sa len k obdivovaniu obálky. Anglická obálka mi príde taká depresívna. Jasné, Tiene Londýna, ale predsa len. Obálka by nebola zlá nebyť tej modelky. Tá je tak nesympatická! Paperback sa mi ku knihe absolútne nehodí. Divné, svietiace písmo a divný vrch obálky... Nie ďakujem! Česká obálka je zo všetkých najhoršia. Vypadá ako z čias komunizmu a to nie je práve kompliment. Farby sú nezáživné a kebyže neviem, tak si myslím, že bola vydaná aspoň pred tridsiatimi rokmi. Obálka je totálne odfláknutá! Grécka obálka sa mi páči úplne brutálne. Mám rada kreslené obálky. Páči sa mi to pozadie, ktoré veľmi nevyniká, ale predsa len dotvára celkovú atmosféru knihy. Hlavne tá postava vzadu je úžasná. Rozhodne sa mi ku knihe hodí najviac. Ale predsa len som rada, že sa Ikar rozhodol zanechať v našom prípade originál obálku, tá sa mi tiež páči

1. miesto - Grécko
2. miesto - Slovensko, originál
3. miesto - Anglicko
4. miesto - Paperback
5. miesto - Česko

1 komentár:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.