sobota 24. januára 2015

Lost in Debilland - nový blog!

Tak som dostala nový nápad. Bol to vlastne dosť spontánny nápad.
Zo včerajška.
Rozhodla som sa založiť si ďalší blog, ktorý bude skôr taký osobný. Budem tam dávať veci, ktoré sa nehodia na tento blog. Budem tam písať svoje názory, postoje, myšlienky, niečo z môjho života, možno nejaké poviedky... čokoľvek, čo ma napadne, k čomu sa budem chcieť vyjadriť. Raz som už taký mala, ale nakoniec to dopadlo tak, že som tam mala uvítací článok a jednu poviedku. Toť vše. Tento snáď na tom bude lepšie.
Netuším, ako často naň budem prispievať, ale zas momentálne nemám čo dávať sem, tak uvidíme.
Okrem toho Kika súhlasila, že sa dá do toho so mnou, tak snáď blog bude v pohode :)

Už som stihla napísať rovno jeden článok. Takže predstavujem vám...

(milujem ten názov. Pôvodný nápad bol Maťa in Debilland, ale keď sa pridala Kika s "lost", tak to dopadlo takto.)

Budem samozrejme rada, ak ma tam navštívite, prípadne zanecháte komentár. Tak snáď sa vám bude páčiť aj tam. 

8 komentárov:

  1. Už sleduju :3 :) A hodně štěstí a úspěchů jako na tomto blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Číst tvoje názory i na jiné věci, než jen knihy? Ano prosím! Už odebírám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to dobrý nápad, že človek sa môže dozvedieť o tebe prostredníctvom iných článkov, než tích knižných :) A ten názov blogu je úžasný :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš skvelý blog, tiež som taký kedysi mala. :)

    Pozývam ťa na moju valentínsku giveaway o krásnu knižku od P. Coelha! :)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.