streda 21. januára 2015

Hudba môjho srdca 5


Hoci som vravela, že vybrané songy budú mať vždy niečo spoločné, tak tentokrát nebudú. Teda budú. Dva a dva. No to je fuk, aj tak si to asi nevšímate, čo? 
... Hoci teoreticky niečo spoločné majú. Sú staršie. 


V seriály sa mi pesnička páčila, respektíve patrila k tým lepším, ale veľmi som ju neevidovala, rýchlo som na ňu zabudla. Potom mi ju poslala kamarátka, ja som si ju vypočula raz... dvakrát... trikrát... desaťkrát. Po sebe. Nie je to štýl hudby, aký obvykle počúvam, ale táto si ma proste získala. A možno je to tým super refrénom. Alebo tým, že pri tom myslím na Justina a Briana.


A ešte jedna pesnička z QaF. Tú si nepamätám, kedy hrala, ale tiež je super.


Túto pesničku som objavila v playliste k Charlieho malým tajomstvám a páčila sa mi tak najviac.


A túto pesničku som objavila už vo vytvorenom playliste k Charliemu, hoci v knihe nie je. Ale zamilovala som sa do nej ešte viac, než do tej Gipsy. Obsahuje príbeh. A je super.

4 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.