pondelok 26. januára 2015

9. Oceán


Téma Oceán neznela moc dobre, ale nakoniec som predsa len dostala nápad. Hoci nakoniec to dopadlo úplne inak, než som pôvodne plánovala. Takže snáď sa bude páči :)
Nehovoriac o tom, že som myslela, že to snáď nikdy nedokončím .Zasekla som sa totiž tak na týždeň-dva a nevedela som pokračovať. V Bloggeri som to otvorila tak päťkrát. A vzápätí radšej zavrela po desaťminútovom sledovaní monitoru bez čo i len jedného nového písmenka. Takže som nikdy nebola pyšnejšia, že som niečo dokončila.Hoci to nie je ani zďaleka to najlepšie z mojej tvorby.
Ale ja som to dokončila. Neviem tomu uveriť! :3


,,Blíži sa leto... Nepôjdeme na dovolenku?" obráti sa na mňa moja drahá.
,,A vieš,  že som už nad tým aj ja premýšľala? Mohli by sme ísť niekde k moru. Opalovať sa, mať od všetkých pokoj, užívať si prítomnosť jedna druhej... Vždy som chcela ísť napríklad do Grécka. Chcela by som vidieť Atény, tie grécke antické chrámy ma vždy fascinovali," zasnívala som sa.
,,Niežeby to neznelo lákavo, ale na môj vkus je tam dosť teplo. Tam by som šla radšej niekedy na jar. Alebo na jeseň. Hocikedy, keď nebude tak teplo, že aj nahá sa budem sťažovať na neznesiteľnú horúčavu." 
,,Ale keby si bola nahá, tak sa nesťažujem."
,,Vážne? Keby ma všetci očumovali..."
,,No dobre, máš pravdu. To len cez moju mŕtvolu. Ty si len moja."
,,Čo tak Londýn?"
,,Veľmi upršaný. Na výlet by som tam šla, ale dovolenku si tak nepredstavujem. Paríž? Mesto lásky? Môžme dať zámok na ten most a..."

,,Priveľké klišé. Okrem toho je miestom lásky hocičo, kde som s tebou."
,,To bolo krásne. Nikdy som nečakala, že z teba dostanem niečo tak romantické."
,,Hmm... Tvoje oči sú ako oceán. Keď do nich hľadím, cítim sa nekonečne. Je to ako byť v inom svete. Akoby neexistovalo nič okrem nás. Si tu len ty a ja. A..."
Pritiahnem si ju k sebe a pobozkám ju. Prsty jej vpletiem do vlasov.
,,Vieš... možno by som ti to mala hovoriť častejšie. Keď potom dostanem takúto pusu..."
Zasmejem sa. ,,Nepreháňaj, zlatko. Pusu dostaneš kedykoľvek," žmurknem na ňu. 

2 komentáre:

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.