štvrtok 9. októbra 2014

Taylor Swift book TAG


Okej, no. Do tejto... veci ma nominovala Christine a nakoľko očividne nemám nič lepšie na práci, tak som sa rozhodla to urobiť. Niekoľko pesničiek dokonca poznám, Taylor som kedysi počúvala.
A Love Story sa mi páči doteraz.

1. We Are Never Ever Getting Back Together - vyber knihu alebo sériu, o ktorej si si myslel, že ju zbožňuješ, ale potom sa s ňou chcel rozísť (lebo sa to tak veľmi pokazilo).
Upírske denníky? Kedysi sa mi to vážne páčilo, tie knihy som čítala niekoľko krát, doteraz ich mám rada, ale potom vyšiel jedenásty a dvanásty diel a tie som takmer vyhodila z okna. Boli príšerné. Pekne ostávam pri prvých desiatich.

2. Red - vyber knihu, ktorá má červenú obálku.
Prvá kniha, ktorá ma napadla bola Dívka z nočních můr od Kendare Blake, ktorá má naozaj krásnu obálku. Len obsah nebol ani zďaleka taký dobrý ako v jednotke. Detail.

3. The Best Day - vyber knihu, ktorá ťa robí smutným až nostalgickým.
Harry Potter 7. Nech tú sériu akokoľvek milujem, tak v sedmičke proste všetko končí. A smrť mojich obľúbených postáv mi láme srdce.

4. Love Story - kniha, ktorá má zakázanú lásku.
Tiež ma ako prvá napadla klasika Rómeo a Júlia, ale nebudem predsa opakovať po Kike. A nakoľko som pred pár dňami čítala Svůdne nebezpečí tak vyberám to. Niežeby som nedokázala vytvoriť celý zoznam kníh s touto tématikou.

5. I Knew You Were Trouble - vyber zlú postavu, pri ktorej si nemôžeš pomôcť ale zbožňuješ ju.
Neferet zo Školy noci. Možno ju úplne nezbožňujem, ale nech spáchala už čokoľvek, tak ju mám proste rada.

6. Innocent - vyber knihu, ktorej čítanie ti niekto pokazil, pretože ti prezradil koniec
Tentoraz idem opakovať. Experiment. Na Facebooku boli hnusné spoilery z konca.

7. Everything Has Changed - vyber postavu, ktorá prešla od začiatku knihu do konca k najväčšej zmene
Warner z Roztrieštenej. V jednotke bol psychopat, v dvojke absolútne úžasný a v trojke sa zmenil na sladkého princa a to sa mi už tak moc nepáčil. Stále je skvelý, ale nemá to skvelé kúzlo. 
 
8. You Belong With Me - Kniha, ktorej vydania sa nevieš dočkať
Tak aj tu by som mohla napísať zoznam. Riadne dlhý. Ale momentálne sa naozaj moc teším sa Poklony a sprisahania, pokračovania úžasnej Etiekety a špionáže.


9. Forever and Always - vyber svoj obľúbený knižný pár
Magnus a Alec? Zas ich je strašne veľa, ale títo dvaja sú spolu dokonalí...

10. Come Back, Be Here - vyber knihu, ktorú nechceš požičať nikomu, lebo by ti moc chýbala
Harry Potter. Opäť. V nedeľu som si objednala jednotku v angličtine, to najnovšie nádherné vydanie a to nikomu nedám.

11. Teardrops of my Guitar - kniha, pri ktorej si plakala. A veľa.
Mariotovi dediči 4. Ten koniec bol strašný.  
Ale aj tak vždy najviac plačem pri Doctrovi.

12. Shake it off - kniha, ktorú miluješ tak veľmi, že si nevšímaš všetky hejty
Pád, Školu noci,... je mi srdečne jedno, čo si o tých sériach kto myslí, ja ich mám naozaj moc rada.


A nenominujem nikoho. Pokiaľ chcete tento TAG spraviť, tak ho proste spravte. 

17 komentárov:

  1. Tak to som teda zvedavá na štvrtý diel dedičov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš sa na čo tešiť. Alebo by bolo lepšie... máš sa čoho desiť? :D

      Odstrániť
  2. Já mám školu noci taky ráda, ale Neferet - tu teda fakt nemusím :D Já radši Kalonu.. A Harryho Pottera, kdybych ho měla, tak bych ho taky nedala z ruky :D :) Hezký TAG ;)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj Kalona je úžasný. Ale Neferet mi tiež prirástla k srdcu :D

      Odstrániť
  3. Spoilery na Alienci byly všude a znám jen málo lidí, kteří ji přečetli bez spoileru, což celkem naštve. HP je srdcovka. To bych nikdy nepůjčila nikomu a i u téhle série dokážu brečet pokaždé :D Škola noci je fajn, ale ty poslední díly už mi přišly trochu zmatené a o ničem. A Neferit ráda nemám už od začátku.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som prečítala všetky diely, ktoré doteraz vyšli a čakám na posledný diel. Mňa to stále baví :D Teda tento posledný diel mi prišiel taký slabší, ale beriem to ako takú prípravu na epické finále :D

      Odstrániť
  4. Nie. Máš to v poslednom riadku. Proste nech to urobí kto chce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano, podle mě jsou spolu Alek a Magnus úplně dokonalí, sladcí, a no prostě úžasní. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý TAG! Možná ho taky udělám :)
    Nikdy jsem si neuvědomila, že se Warner, tak moc změnil. Ale když se nad tím zamyslím, je to tak. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď som čítala trojku, tak som si to uvedomovala až priveľmi. Chýbal mi ten psychopat :D Niežeby nebol moc fajn aj tak, ale akoby to už bol niekto iný...

      Odstrániť
  7. Experiment FB pokazil aj mne. -_-
    Malec je super pár.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle TAG jsem taky chtěla sepsat, protože je jedním z těch originálních :) Sice Taylor Swift vůbec neznám, ale who cares, není třeba :D :) Supr odpovědi!!! :) Nevím tedy co všichni vidí na Warnerovi, ale už jsem si zvykla, že v tomhle jsem mimo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo Adam je proste idiot :D

      Odstrániť
    2. Nejspíš :D Proto nefandím ani jednomu. Vlastně ani Juliette, protože je to děsná ***** :D :D

      Odstrániť
    3. Jul bola podľa mňa v trojke už vážne fajn :D

      Odstrániť
    4. Hmmm...ok...může si to u mě zkusit vyžehlit, ale nevím nevím :D :D Ignite me mám v plánu, ale úplně na to nespěchám :)

      Odstrániť
    5. Som zvedavá, čo na ňu povieš, keďže ty tu sériu moc nemusíš a ja to považujem za najslabší diel :D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.