streda 29. októbra 2014

TAG: 7 smrteľných hriechov knihomoľa


Do tohoto TAGU ma nominovala Anet a nakoľko ma zaujal, tak som sa rozhodla spraviť.

1. CHAMTIVOSŤ
Akú najdrahšiu a najlacnejšiu knihu doma máš?
Najdrahšia je asi Harry Potter a filmové čary, ktoré som ale nekupovala, ale podarilo sa mi vymeniť ju za dve iné knihy. Najlepší obchod môjho života :D
A najlacnejšia je asi kniha Koberčania od Pratchetta, ktorú som v Priore našla za euro.

2. HNEV
Aký autor u teba vyvoláva zlosť?
Steven Moffat sa asi neráta, čo? Ja viem, nie je to autor, ale teoreticky by sa zaňho mohol rátať, keďže píše Doctora a Sherlocka. Nikto ma nevytáča viac, než on. Je to génius, ale niekedy často by som ho moc rada niekam nakopala. (A to ani nehovorím o tom, že netuším, ako vydržím ten týždeň čakať na druhý diel finále).
Pokiaľ by som naozaj musela vybrať autora... tak John Green? Každý ho zbožňuje a mne sa vôbec nepáčila ani jedna z dvoch kníh, ktoré som od neho čítala. Štve ma, že nevie napísať niečo dobré (to by ma asi všetci udupali, čo? Tak inak), čo by sa mi páčilo.

3. PAŽRAVOSŤ
Akú knihu si bez milosti hltal zas a znovu?
Harryho Pottera. Stále a stále dookola. A znovu. Milujem ho a mohla by som ho čítať stále. Hneď by som sa doňho znova pustila (a to som včera dočítala jednotku. V angličtine. Chcem ďalšie diely! A to že ich mám všetky v slovenčine je irelevantné).

4. LENIVOSŤ
Akú knihu si kvôli lenivosti zanedbával?
Vzhľadom k tomu množstvu neprečítaných kníh, ktoré mám doma, mám vybrať vážne len jednu? Ale povedala by som, že to je skôr pažravosť, než lenivosť. Proste neviem. Ale kniha, ktorú mám doma neprečítanú najdlhšie sú Padlí andělé a Leviatan od Sniegoskeho. Jednotka.

5. PÝCHA
O ktorej knihe hovoríš, aby si vyzeral ako inteligentný čitateľ?
Knihy od Shakespearea a Jane Austenovej. Shakespearea mám moc rada, ale Austenovú zbožňujem, hoci som od nej čítala len dve knihy zatiaľ.

6. ŽIADOSTIVOSŤ
Aké vlastnosti si najviac ceníš na mužských a ženských postavách?

Mám rada takých tých zlých chlapcov, ktorý sú k okoliu hnusní, správajú sa arogantne a agresívne, ale k svojej vyvolenej sú také zlatíčka.
U báb si cením inteligenciu, len je škoda, že hrdinky young adult románov ňou väčšinou moc neoplývajú.

7. ZÁVISŤ
Aké knihy by si si najviac prial ako darček na Vianoce?

Zvyšné diely Harryho v angličtine. To krásne vydanie, v ktorom mám jednotku. A čo nedostanem si potom/predtým objednám sama. Proste budem mať všetky diely.


Nominujem len Kiku, ktorá si to nepochybne užije, ale budem rada, ak TAG spravia aj ostatní, komu sa zapáči :)

9 komentárov:

  1. Tenhle TAG mě zaujal už u Ilonky a asi ho tagy sepíšu :) Zdá se mi originální a zábavný :) Jen se bojím, že taky nakonec skončím s HP u každého druhého hříchu (však i v Top týdne se vyskytuje nebezpečně často) :D
    Pěkné odpovědi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa bol v Top týždňa hádam v každom druhom, pchala som ho všade, kde sa dal. Skoro :D Aj tuto som ho vopchala do dvoch otázok zo siedmych :D
      Ale určite ho sprav :)

      Odstrániť
  2. HP jede u všech, je to hodně oblíbená série a já si ji taky přeji celou sérii v angličtině pod stromeček. Doufám, že ji dostanu, mám ji přislíbenou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JA už mám jednotku, potrebujem už len tie zvyšné! :D

      Odstrániť
  3. Hm, tenhle TAG se mi docela líbí. Asi o něm vážně pouvažuju... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A zrovna teraz, keď som ťa nenomilnovala, že znova by ťa to už asi nepotešilo :D Tuším som mohla :D

      Odstrániť
  4. Dobrý tag! :) Popřemýšlím o něm! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.