pondelok 6. októbra 2014

Hudba môjho srdca 2


Projekt od Ells

Ako som vravela, budem sa snažiť, aby to bolo také tématické. Tentoraz to vyhral Alice Cooper. Tým ma nakazila Arvari. Takže ona je za to zodpovedná, aby bolo jasné. Ja som v tom nevinne! 
A keďže som si povedala, že tri budú úplne stačiť, tak tu je moja TOP 3. Tá momentálna. Ehm...
Proste si to užite,


4 komentáre:

  1. Vybrat TŘI songy od Coopera? No tak to ani omylem. =D Ale jo, trefia ses i do mejch TOP. Bed of Nails je skutečně nesmírně... zajímavá. Btw, rádo se stalo, nemáš zač děkovat... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto povedal, že ďakujem? Ale áno, vlastne hej :D A ver mi, dalo mi to zabrať :D

      Odstrániť
    2. Nikdo, to já jen pro případ, že bys to měla v plánu... =D

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.