utorok 28. októbra 2014

Knižná predpoveď - november


Toto meme je výtvorom Catty.
A o čo vlastne ide? Nuž, v jednoduchosti o zverejnenie knižných plánov na nasledujúci mesiac - teda o predpoveď toho, čo sa chystám čítať, na aké knihy môžete čakať recenzie, či plánujem nejakú súťaž, ktoré knihy by mi mali doraziť, proste všetko, čo v súvislosti s knihami plánujem zrealizovať.

Stenčovanie kôpky kníh, ktoré čakajú na poličke:
No.. momentálne tu mám oba diely Věku X od Richelle Mead, pričom druhý diel je recenzák a Dievča zo 6E. Taktiež tu mám požičanú novelu Percyho Jacksona v angličtine, ku ktorej by som sa už rada dostala.

Rozširovanie zbierky kníh alebo Poličky sú plné na prasknutie:
Čo sa týka nákupov, tak za dva týždne je Bibliotéka, kde sa hádam už konečne dostanem, takže určite toho veľa pomíňam, ale čo si kúpim netuším :)
Z recenzákov by mal prísť tretí diel Nočných bežcov, Elusion, Nevítaných, autobiografiu Benedicta Cumberbatcha, Eleanor a Park, Hnev a možno si vypýtam aj Hrej férově. Alebo to ešte počká.
A asi sa ešte niečo nájde...

Recenzie a ostatné príspevky:
Samozrejme, že sa dočkáte recenzií na knihy, ktoré čítať budem. Potom niekedy bude Chystá sa..., Mesačnú chvastačka, Hitparáda kníh, report z Bibliotéky, ak tam teda pôjdem, možno nejaké Filmové či Seriálové tipy a rozhovor s Lauren Kate a možno aj nejaké ďalšie. Keď sa mi bude chcieť. V poslednej dobe sa mi toho totiž moc nechce. A jedna poviedka. Na tej teraz pracujem.

Súťaže:
Za pár dní blog oslávi dva roky (ako rýchlo to ušlo :D) a samozrejme bude veľká súťaž.
Takže by som sa mala prebudiť a pozháňať nejaké ceny, že.

3 komentáre:

  1. Super meme ! :) Na recenzie sa veľmi moc teším :)
    btw. zatagovala som ťa :) :D http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/2014/10/tag-sedem-smtelnych-hriechov-knihomola.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Happy Birthday!!!
    Na recenze se moc těším!
    Happy Birthday!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.