štvrtok 21. novembra 2013

Vyhodnotenie Narodeninovej súťaže


Tak moji milí, je čas na vyhodnotenie. Priznám sa, že som nečakala až takú účasť. 72 ľudí sa zapojilo a celkovo bolo 637 vstupov. Získala som skoro 40 nových pravidelných čitateľov a dúfam, že sa sem budú vracať aj naďalej. Nechcem vás nejako moc otravovať štatistikou, ktovie, či to aj niekto číta, tak to zhrniem. Už vyše 56 000 vzhliadnutí a 1856 komentárov, v čom sú započítané aj tie moje. Je to skvelé, vážim si to.

A teraz k mojej otázke, ktorú som vám vo formulári položila. Je to taká tá klasická, aká sa dáva skoro vždy a ja ju tiež veľmi nerada vypĺňam, pretože nikdy neviem, čo napísať. A to, čo vám na blogu chýba, nejaké tie nápady, čo by ste zmenili a tak ďalej.
Za prvé, hoci som nechcela, aby ste veľmi riešili design, tak niektorí ste mi ho aj tak chválili :) Ďakujem, tiež som s ním spokojná. A úprimne som nechcela ho riešiť len z toho dôvodu, že inak by väčšina riešila len ten a vybodla sa na obsah.
Za druhé, viacerí ste sa pýtali na moju poviedku, ktorá tu na blogu straší, hoci je to len jedna časť. Nuž, pravda je, že odvtedy som z toho nenapísala ani čiarku, ale hádam sa k tomu raz vrátim.
Za tretie, pýtali ste si nielen knižné články. Niečo zo života, alebo čosi také. Priznám sa, že som nad tým aj sama uvažovala, hoci je to zatiaľ len vo fáze nápadu a neviem, či predsa len niečo také napíšem. Hoci by som už jeden nápad aj mala.
Za štvrté, niektorí ste chceli, aby som recenzovala aj iné knihy, než aké nájdete na každom druhom blogu. Nuž, to je tak. Ja osobne sa nezameriavam len na YA hoci je pravda, že je to drvivá väčšina kníh, ktoré prečítam. Nemám však problém prečítať akúkoľvek knihu, ktorá ma zaujme.

A teraz poďme na tých výhercov, aj tak je to to, na čo všetci čakáte, nie? 

Knihu podľa vlastného výberu od Albatros media získavajú....

628. Iva

231. Kit 731

A ostatné knihy získavajú...

124. Peťa 
(Búrka, Chamtivosť)

214. Nikol 
(Čriepky, V znamení vážky)

362. Mimi
(Závisť, Mrazivé léto)

282. Jasmine
(Loď mezi hvězdami, Dom smrti) 

Víťazkám som už mail poslala a majú čas do konca týždňa na odpoveď :)


Vy ostatní nezúfajte, ešte budete mať kopu príležitostí... Napríklad okolo Vianoc určite nejaká súťaž bude :)

10 komentárov:

  1. Gratulujem, a trošku zúfam, ale teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upřímně jsme z toho smutná, že jsme nevyhrála, ale mám radost z toho, že jsme udělali radost tobě. A gratuluji vítězkám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, tiež bývam smutná, keď nevyhrám nejakú súťaž, ktorú som moc chcela (čo je vlastne dosť často). Ale žial, nedá sa nechať vyhrať každého... :/

      Odstrániť
  3. Nuž, zase sa mi nepošťastilo :D Čo už, snáď nabudúce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem pekne za výhru,urcite ostavam aj nadalej vernou citatelkou tvojho blogu.a ostatnym prajem vela stastia v buducej sutazi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A ja som mohla celý týždeň rozmýšľať, prečo sa ja tak strašne teším na 20.11. :D Tu je dôvod :D Bol to skvelý pocit :D Aj nabudúce sa prihlásim! :D (Vďaka za tú skvelú atmosféru v rúšku napätia a adrenalínu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc Ďakujem Maťa :) a gratulujem aj ostatným výhercom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jedna malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html pro Tebe. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.