streda 6. novembra 2013

Svet kníh oslavuje!


Taaak!Je to celkom neuveriteľné, ale dnes oslavujem prvé narodeniny. Teda... nie ja, ale veď chápete. Chcem toho povedať tak veľa, hoci viem, že to aj tak nikto čítať nebude a rovno preskočíte k súťaži. Nebudem vám to vyčítať, ja poväčšine robím to isté. Takže to nejako skrátim. Za ten jeden rok sa toho udialo strašne veľa. Podarilo sa mi veľmi veľa. Vďaka vám, za čo ďakujem. Za ten rok mám vyše 50 000 vzhliadnutí, viac ako 200 fanúšikov na FB, 209 pravidelných čitateľov a návštevy z celého sveta. Celkom ma pobavilo, že za posledný mesiac mám viac návštev z USA, ako z Čiech... Taktiež ma navštvevujú Veľká Británia, Argentína, Rusko, Čína, Nemecko a veľa iných. Baví ma to sledovať, vždy ma to prekvapí a to som to objavila len nedávno :D Taktiež som nadviazala viacero spouprácií, získala veľké množstvo kníh a už ani neviem, čo znamená nemať čo čítať.

A teraz k súťaži. Mohli ste sa na ňu tešiť dlho, tak je konečne tu. Väčšinu kníh, ktoré vidíte na fotke som venovala ja, Fragment mi poslal Búrku, V znamení vážky a Dom smrti.
Čo sa týka doplnkových vecí, ako plagát Serafíny alebo záložiek... Tiež z mojej zásoby a ako som sľúbila, pripojila som aj nejaké podpísané záložky od Fiony Paul. Ako rozložím toto som ešte nevymyslela, ale ak niekto brutálne chcete v prípade výhry ten plagát, tak to tam niekde proste pripíšte, máte na to miesto vo formulári...


Okej. A to nie je všetko! Je to veľká súťaž, zaslúžite si ju za všetkú tú podporu a tak, takže som ešte oslovila spoločnosť Albatros media, ktorá súhlasila, že dvaja víťazi si odtiaľ môžu vybrať jednu knihu podľa vlastného výberu ;)


- musíte byť zo SR alebo ČR
- súťaž trvá od 6.11 do 20.11
- bude šesť víťazov, ktorých vyberie Random.org. Tí majú potom 48 hodín na to, aby mi odpovedali na mail a napísali adresu.
- formulár vyplňte len raz!
- držte si palce, šanca na výhru je relatívne vysoká :)

(Vážne dúfam, že som na ni nezabudla...)
Takže... Veľa šťastia!

13 komentárov:

  1. Skvelé ceny :)) Dúfam, že ti blog ešte dlho vydrží :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak všetko najlepšie k blogonarodkám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, naozaj bohatá nádielka cien 8D gratulujem k výročiu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) Všetko najlepšiee :) :) Pekné ceny ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetko najlepšie! prajem ďalší rok úspechov ako bol tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky moc gratuluju blogu k narozeninám. =) A přeju další úspěšný roky. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechno nejlepší, Koketko!!! :3333333333 Přeju tvýmu blogu úspěchy a rozkvět!! ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.