štvrtok 14. novembra 2013

Top týždňa - Najemotívnejšie príbehy


Meme od Luu.

Najemotívnejšie príbehy? Hmm... Ja nie som typ človeka, ktorého by všetko dojalo, alebo tak... Ale je pravda, že sa mi niekedy stane, že od nadšenia poskakujem po izbe a podobné šialené veci. A srdce má chuť vyskočiť z hrude... 

Mariotovi dediči - Prekliatie (Marja Holecyová)
Nikdy som sa netajila tým, že ma dokázali rozplakať len dve knihy. Opakovane. A táto je jednou z nich. Ten koniec... Ja som to proste nečakala, je to neskutočné....








Upírske denníky 10 - Posadnutí démonmi (L.J.Smith)
... A toto je tá druhá kniha. Ďalej si to už kaziť nebudem, 11-ku a 12-ku som dala preč a pre mňa je táto koncom série (Už bolo načase). Potiaľto sa mi napriek všetkým tým negatívnym ohlasom séria páči...







Radek (Katka Arvari Heřmanová)
Áno, zas je tu Radek. Dlho som ho nespomínala, čo? Každopádne pri tejto knižke som musela normálne rozdýchavať a prestať čítať, aby ma nemusel niekto kriesiť a preberať z toho vytŕženia... To bolo proste strašne krásne :3






Vampýrska akademie 3 - Stínem políbená (Richelle Mead)
Ak ste čítali viete. Ak ste nečítali, tak by ste to mali napraviť a ja vám neprezradím niajké spojlery. Každopádne sa tu stalo na konci niečo, čo som absolútne nečakala, takže som musela dlho rozdýchavať :D 







Boj o trón (Amanda Hockingová)
Tak tu sa stali hneď dve veci. Jedna nečakaná, druhá veľmi nie, ale pri oboch to boli veľmi silné pocity...








Vykúpenie (Lauren Kate)
Ani skoro po roku nechápem, že to autorka ukončila hentak. Gŕŕ! Toto neboli tie najpozitívnejšie pocity... Proste strašné ukončenie skvelej série...







Mesto skla (Cassandra Clare)
Viete čo mi preháňalo hlavou 95% tejto knihy? No dáte sa už konečne dokopy?... Gŕŕ!!... Prečo vám to tak trvá?... Je mi jedno, že ste súrodenci, proste patríte k sebe!... Áááááááááá!!!... Vy ste tak sprostí!







Motýlik (Sylvia Mozerová)
Je to o dievčati, ktoré prepadne drogám... Veľmi silný príbeh. 









Džinsový denník 2 (Zuzka Šulajová)
Môj najobľúbenejší diel.. Neskutočne krásny.
Harry Potter 7 - Dary smrti (J.K.Rowlingová)
Hmm... čo by to bol za zoznam, keby tu chýbal Harry? Ale vážne, smrť Dobbyho, Snapea a Freda ma vážne zobrali. Niežeby tie ostatné mi boli ľahostajné, aspoň teda väčšina, ale títo traja... <3

3 komentáre:

  1. Hele, jestli budeš ještě chvíli takhle pokračovat, možná mě donutíš konečně dát dohromady nějaký to pokračování Radečka... =D Ale jsem fakt ráda, že se ti to až tak líbí, ne, že ne... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto ma malo motivovať k tomu, aby som prestala? :D Ehm... :D

      Odstrániť
  2. S Mesto Skla totálne súhlasím :D Vykúpenie si už konečne chcem prečítať, som zvedavá na ten koniec :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.