pondelok 18. novembra 2013

Top týždňa - Knihy, ktoré by si zaslúžili viac pozornosti


Meme od Luu.

Tak sa zdá, že toto bude jeden z mála Top týždňa, ktorému sa vyhne Harry. Ale úprimne, už si neviem predstaviť viac pozornosti :D
Dnes tu budú predovšetkým slovenské, ale aj české knihy :) Zahraničných je tu minimum. 

Mariotovi dediči (Marja Holecyová)
Ale predsa len začnem čarodejníkmi. Ako ste už u mňa, ale aj inde mohli zaregistrovať, Mariotovi dediči sú slovenská fantasy séria. Čo znie trochu desivo, ale niet sa čoho báť, je to fakt geniálne a je to jedna z mojich srdcoviek. A má to svetovú úroveň.







Džinsový denník (Zuzka Šulajová)
Ďalšia slovenská kniha na svetovej úrovni a ďalšia moja srdcovka. Veď to poznáte...








Dievča z minulosti (Zuzka Šulajová)
Áno, znova Zuzka, ale už s ňou končím, dobre?
Každopádne, toto je samostatný príbeh a je to o dievčati, ktoré máva sny z minulosti. Konkrétne sa jej sníva o dvornej dáme královnej Alžbety I. Je to veľmi zaujímavé a túto knihu mám moc rada. 







Punková princezná (Dominika Ponechalová)
Tiež jedna z kníh, ktorú som prečítala niekoľko krát a stále sa mi veľmi páči. A vždy mám po nej chuť si zapnúť Good Charlotte :D









Dedička (Amanda Hockingová)
Okej, možno to nie je úplne neznáma séria, ale je naprosto perfektná, moc sa mi páčila a jednoznačne si viac pozornosti zaslúži! I keď nie film... Prosím, nikto na toto netočte film! 








Jed (Fiona Paul)
Toto je bez debaty jedna z najlepších kníh, aké som tento rok čítala. Ani neviem, čo presne ma na nej tak chytilo, ale bola perfektná. A to som tak akosi nečakala.

Radek (Katka Heřmanová)
No, a teraz trošku vážnejšie témy. Slovensko aj Čechy sú stále veľmi kontroverzné národy, ktoré nepríjimajú veľmi homosexualitu a preto by táto knižôčka mala byť povinným čítaním. A ak nie preto, tak kvôli tomu, že je vážne perfektná (Arvari, naozaj si ma chcela demotivovať tým, že ak neprestanem, tak napíšeš dvojku??? :D)
A keď som  už pri tom, pozornosť si zaslúži celý Arvarin blog, na ktorom akosi závisláčim, obzvlášť na poviedkach Patrik a Lukáš, ktoré sú neskutočne perfektné :3



Tovar (Tatiana Melasová)
Názorná ukážka toho, čo sa stane, keď človek prepadne drogám...










Motýlik (Sylvia Mozerová)
Ešte jedna ukážka. Malinká knižka, prečítaná tak za hodinku-dve a pritom vo vás zanechá toľko emócií...









Tri kroky do pekla (Miroslava Varáčková)
Obeť znásilnenia. Vlastným otcom. Ďalšia kniha, ktorá vo vás zanechá veľmi intenzívne pocity.

13 komentárov:

  1. "...obzvlášť na poviedkach Patrik a Lukáš, ktoré sú neskutočne perfektné :3" Jéééžiščííí, ja ťa milujem! :D Dobre, toto som troška prepískla ale konečne niekto, kto to číta. A úplne sa zhoduje so mnou. A súhlasí, že kniha Dievča z minulosti za niečo stojí, respektíve, opravujem, tvrdí, že ju má moc rada. Ja tú knihu žerem. A v knižnici není akurát vtedy keď dostávam neskutočne nekonečnú chuť ju prečíťať. uhhh...
    Tovar, Tri kroky od pekla, Motýlik, Jed...
    Moje veľké ĎAKUJEM za tento článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je v pohode :D Ty to tiež čítaš? Jéé :3 Ja to tak nskutočne milujem, normálne som na tom závislá :D
      A nemáš začo, som veľmi rada, že sa páči :3 :)

      Odstrániť
  2. Teraz čitam Dedičku, veľmi sa mi to páči, len sa mi zdá, že sa pomaly rozvíja dej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tě nechci demotivovat. =D Jen řikám, že mě asi brzo donutíš to napsat. =D Teda ještě po jedný takhle krátký knížečce. Ale nebude se vám to vůbec líbit, ta dvojka... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ich nerozdelíš (a to sa neopováž!!!), tak bude :D

      Odstrániť
  4. Podľa mňa by si aj viac pozornosti zaslúžila slovenská séria Kráľovná z Tammiru. :) Z týchto vymenovaných kníh som čítala len Džínsový denník 1, ale určite si chcem niekedy prečítať aj Mariotových dedičov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si prečítaj tých, aj pokračovania Denníku :) A Kráľovná mi nič nehovorí, takže by to viac pozornosti asi naozaj chcelo :D

      Odstrániť
  5. Dievče z minulosti vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hrdo oznamujem, že Džínsový denník milujem :) Terah by mi mal prísť cez týždeň z Lukášovho pohľadu :) veľmi sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. s Mariotovcami súhlasím :D (Muso si fakt zaslúži viac pozornosti :D ) ...a Džínsový denník by som si chcela niekedy prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.