pondelok 4. novembra 2013

Mesačná chvastačka - Október


Tak, ďalší mesiac je za nami, čo znamená, že je načase zverejniť ďalšiu Chvastačku. Spomínala som už, ako toto meme milujem? Rada sa chválim... ale kto nie? No proste poďme na to...!


Prečítané knihy

Sila šestky (Lore) - RC
Som zlomená (Mafi) - RC
Dom smrti (Rylance) - RC
Reset (Tinterová) - RC
 Jed (Paul) - RC 
Finále (Fitzpatricková) - RC
Rebelové věčnosti (Ruebenstrunk) - RC
Tovar (Melasová) - RC
Gwind nezabiješ? (Hlavačková) - RC
Serafína - Skrytá tvár (Hartmanová) - RC 
Tri kroky do pekla (Varáčková) - RC
Chamtivosť (Wardová) (RC ešte nie je, ale bude... zajtra

Kúpené knihy

Zas som ušetrila neexistujúce peniaze a nekúpila si nič...

Vyhrané knihy


Nevyhrala som nijakú knihu. Ale u Táni som vyhrala nálepku s podpisom Wendy Higgins :) Už nalepenú v jej knihe... To už ďalej :)
Ešte som vyhrala v Blogtour záložku Stacey Kade, ale tá mi ešte neprišla, takže to až v budúcej Chvastačke. 

Darované knihy


Okej, zas nie knihy, ale je to Chvastačka, dôležité je sa chvastať... Takže... Tento mesiac som písala Fione Paul, spravila s ňou taký menší rozhovor (ktorý sa tu objaví čoskoro) a poprosila ju o... niečo. Ona mi poslala niekoľko podpísaných záložiek. Dve si nechám a ostatné venujem do súťaže, dobre? :)

Vymenené knihy


Pôvodne som myslela, že tu nebudem mať nič. Ale dnes mi prišli tieto dve krásavice. Čo sa týka Austenovej, čítala som len Pýchu a predsudok, tá bola úžasná a preto sa teším aj na túto. No a VA 1 bola jediná kniha, ktorá mi v sérii chýbala. Mala som ju síce v slovenčine, ale keď sú ostatné v češtine, tak som si musela zohnať aj túto :D

Recenzné výtlačky


Tu sa mi zase nahromadila najväčšia kôpka. Serafínu mi poslalo vydavateľstvo Fragment,Chamtivosť 
IKAR, Gwind nezabiješ? a Tri kroky do pekla mi poslali autorky kníh, ktoré mi knižky poslali aj s venovaniami a podpismi :) Zvyšné knihy mi poslalo Albatros media.
A aby som nezabudla... ešte mám tri e-booky. No, vlastne dva, pretože jeden som mala už v septembri a to som sa nepochválila. To bol Radek a poslala mi ho autorka Arvari. A tento mesiac mi pribudlo aj V znamení ametystu od Lyn_von_Nighlight a Buzíčci od vydavateľstva Host.

Knihy pohromade


7 komentárov:

  1. Svudne zlo aj den so den by som si rada prečítala 8) ale hlavne svudne zlo chcem mat doma, tiež som vyhrala záložky aj podpis od wendy higgins 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé kousky.. :) Svůdné zlo ti závidím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vamůýrskou akademii miluju. Recenzní výtisky vypadají všechny dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čo by som dala za polovicu z tých kníh :D Ale bohužiaľ, nie sú peniaze, aj by som im do vydavateľstiev rada napísala, či by so mnou nechceli spolupracovať, ale ako sa poznám, potom nebudem mať na nič čas, alebo v tom lepšom prípade mi odpíšu, že už majú veľa recenzistov a ďalších nepotrebujú :D
    To Gwind nezabiješ by som si rada prečítala. Napísala to Slovenka, či?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Serafinu, Gwind nezabijes? a Chamtivosť určite chcem.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.