sobota 2. novembra 2013

I´m obsessed with... 25


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.


Seriály

Priznávam bez mučenia, som seriálový maniak. Mám ich rozpozeraných kopu a ja sa naozaj snažím si nepridávať ďalšie, ale ehm... Takže, o troch z nich som už v tomto meme písala, jeden bol dokonca minulý týždeň...

...Takže ním začnem. Doctor Who, moja najnovšia posadnutosť. Tento seriál je strašne návykový, to vám potvrdí určite veľa fanúšikov. Kto by si bol pomyslel, že seriál o mimozemšťanovi, ktorému nestačí jedno srdce a preto má hneď dve, cestuje v modrej telefónnej búdke v čase a priestore a poväčšinou z nudy zachráni svet a bojuje proti ďalším mimozemšťanom (napríklad tých z planéty Raxacoricofallapatorius)... bude taký dobrý seriál. Mňa pôvodne odrádzalo to, že je už 7 sérii, ale ani na chvíľu som neoľutovala, že som to začala pozerať. Je to geniálne! A čím ďalej, tým lepšie. 
No, a aby to nestačilo, Doctor Who má aj svoju spin-offku menom Torchwood. Torchwood je organizácia, ktorá bojuje proti mimozemským... veciam. Pôvodne ju založila kráľovná Viktória, ktorá prežila isté dobrodružstvo s Doktorom a usúdila, že je to nepriateľ Anglicka. Potom Torchwood išiel dole vodou, obzvlášť po jednej invázii, kedy to potom prevzal Kapitán Jack Harkness. On je také zlatíčko a vlastne dôvod, prečo som to vôbec začala pozerať. Niežeby som toho videla moc veľa. Mám za sebou prvé tri časti... A seriál má tri série. No ehm, musím vážne zabrať :D 
Agenti S.H.I.E.L.D.u sú seriál od Marvel, ktorý začal celkom nedávno. Pokiaľ ste fanúšikmi Marvel filmov, tak SHIELD predstavovať netreba. Ale vlastne je to niečo podobné ako ten Torchwood. Nielen organizácia, ale aj seriál je akýsi podobný. Je to ale celkom fajn, riešia tam aj projekt Extremis, ktorý môžete poznať už z Iron mana 3 a stále s ním niekto manipuluje...
Ďalší zo seriálov, ktoré sledujem je Sherlock. Ďalší úžasný seriál, kde momentálne čakám na tretiu sériu. Keď som si cez prázdniny povedala, že to začnem pozerať a vyhľadala si to na nejakej stránke s online seriálmi, stlačila 1. séria, tak som si myslela, že to musí byť nejaká chyba. Obe série majú len tri diely?? No, jeden a pol hodinové, ale to je fuk. Mňa obzvlášť pobavilo, keď sa Benedicta Cumberbatcha (herec, ktorý hrá Sherlocka) ktosi opýtal, čo môžeme očakávať od tretej série a on povedal ,,Ďalšie tri diely." No, humor mu očividne nechýba, pri Sherlockovi je to už diskutabilné. Čo už, väčšina géniov zmyslom pre humor neoplýva. 
To isté platí aj pre teba Sheldon! Si síce najvtipnejší ale smutné je, že to nerobíš naschvál. Každopádne hlavne aj vďaka nemu je Teória veľkého tresku tým najlepším sitkomom. Ono sa pri tom nedá nemať záchvaty smiechu (moja vlastná skúsenosť). Štyria vedci a jedna pekná susedka teda vedia porobiť veci! Hlavne keď sa do partičky pridajú aj biologičky Amy a Bernadete, nuž... *Amy ako mikrobiologička ,,pitvá" mozog: ,,Jéé nádor... Ty si asi tak nejásal..."*
Momentálne som na siedmej sérii a v telke pozerám tú prvú... Bohviekoľký krát. Nie som to však schopná pozerať v češtine, lebo ten dabing je príšerný... (nič v zlom). Ten priteplený hlas Raja by ma asi zabil...
Ešte chvíľku pri tých sitkomoch pobudnem... Vždy som mala rada Dva a pol chlapa. A tiež považujem seriál lepší s Charliem... To je tiež dôvod, prečo som to potom pozerať prestala. Ale nakoľko to začalo znova v telke, tak som to začala s Ashtonom pozerať zas. Nie je to síce to, čo to bývalo, ale nasmiať sa dá aj tam. Takže zrejme mám seriálov málo, keďže som si to minulý pondelok pridala...
... Kiežby to bolo to jediné, čo mi tento týždeň pribudlo. Community ma zaujalo, už keď to na Fooor chodilo prvý krát, ale to sme tam ešte nemali archív a na nete sa mi to pozerať nechcelo. Toto sa síce mojou srdcovkou zrejme nestane, ale nie je to zlé. Dá sa tam tiež nasmiať, hoci dieru do sveta to určite neurobí...
Ďalej tu mám seriál, ktorý som tiež začala pozerať pomerne nedávno. A na tretí krát. Totižto, na Hry o tróny som počula veľa chváli. Tak som si povedala, že to skúsim. Prvý krát som sa dostala po päť minút, druhý krát po desať a celý prvý diel som videla až na tretí krát, čo bol môj posledný pokus. Čírou náhodou to bolo od tých desiatich minút úplne super a to je doteraz, keď pomaly končím s prvou sériou. Takže poučenie? Nikdy nevypnite hodinový seriál po desiatich minútach. 
Ďalší seriál sú Upírske denníky a teda seriál, ktorý pozerávam zo všetkých týchto najdlhšie (teda, okrem Dva a pol chlapa, ale to som nepozerala pravidelne). Momentálne beží už piata séria a občas si aj vravím, že to pozerám už len kvôli Damonovi a potom sa stane niečo, prečo viem, prečo tento seriál ešte stále milujem. Nehovoriac o tom, že pri minulom diely som mala v očiach slzy, lebo to bolo fááákt dojímavé...
Čo by som bola za fanúšičku TVD, keby som si nechala újsť spin-offku The originals? Tá začala túto sezónu a zatiaľ neviem, či je to rovnako super ako Upírske, ale každopádne to má skvelý potenciál, nábeh na veľmi dobrý dej a predovšetkým Klausa...



To by bolo asi tak na dnes všetko. Mám rada aj seriál Čarodejnice, ktorý pozerám zásadne v telke a ktorý tam just nepchajú, takže som zatiaľ videla len prvé štyri série. Akonáhle tam dajú piatu, tak to začnem znova pozerať. 
Keby som tento článok písala ešte pred pár mesiacmi, tak by sa tu objavili dva iné seriály, ktoré som fakt zbožňovala - Pretty little liars a Once upon a time. Oba som však už dávnejšie prestala pozerať z toho dôvodu, že to bolo už zbytočne naťahované a tvorcovia by spravili lepšie, keby seriály pekne ukončili a netočili ešte x ďalších sérii... Pretože menej je niekedy viac a v tomto prípade to platí určite. 

17 komentárov:

  1. Fíha, riadne veľa ich máš.:) PLL som vzdala už po prvej sérii, OUAT stále žeriem, ale z toho istého dôvodu, pre ktorý si nechala OUAT tak, som ja nechala TVD, hoci mi Damon chýba.:D A ešte sledujem pravidelne Glee... Inak je väčšina seriálov u mňa skôr "chcela by som si to pozrieť, ale nemám čas", to platí napr. aj o TBBT z tvojho zoznamu, zaujímalo by ma aj čím je taký skvelý Doctor... A taak. raz možno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na úplnom začiatku štvrtej PLL :D
      No a na Glee som nikdy nemala trpezlivosť, aj som skúšala, ale nikdy ma to nebavilo.
      A čím je skvelý Doktor? To proste neviem definovať, má to proste svoje kúzlo :D

      Odstrániť
  2. Doctor Who je mega seriál, začala som ho pozerať kvôli britskej angline do školy a nakoniec som na tom začala fičať :D škoda, že David bude vymenený, úplne ho zbožňujem :/
    TBBT, 2/5 chlapa a TVD to sú moje stálice, chcem pozerať aj TO, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala a Klaus mi ani veľmi nechýba, zato Elijah hej, takže hádam to niekedy mrknem :D
    Inak, Lyn ma nakazila seriálom The Fosters, to je tiež veľmi dobré a momentálne som až príliš zažratá do seriálu Reign, ten by mali vydávať každý deň :D A samozrejme, Supernatural, to je moja ďalšia slabosť a okrem tohto mám ešte ďalšie seriály a nestíham to pomaly ani sledovať, ale vždy to nejako doženiem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež štve, že chudáčik odíde... Nechcem Matta, nechcem! Je mi hrozne nesympatický a obzvlášť po Davidovi :D
      Ja mám rada Klausa aj Elijaha :D
      Supernatural ma odrádza tým, že to má 9 sérii a ja mám toho aj tak dosť :D

      Odstrániť
    2. Presne! Aj mne a mojim kamoškám sa strašne páči... to je hrozné, ale čítala som, že už aj jeho idú vymeniť :D
      Ja som Supernatural začala pozerať cez leto, vtedy som to hltala strašne rýchlo, teraz som na siedmej sérii a aj keď toho mám dosť, už sa od toho neviem odtrhnúť, Dead, Sammy a Castiel sú jednoducho na zožratie :D

      Odstrániť
    3. David je rozkošný, to budem niesť veľmi ťažko :D

      Odstrániť
  3. Na PLL súhlasím, ale OUAT doteraz zbožňujem a aj spin-off vo Wonderlande sa mi veľmi páči, je tam aj 1 herec z Lost 8_)
    TVD úplne milujem a Originals sa mi zdá rovnako super 8) a Rebeka tomu zdvíha úroveň 8) ona je proste úžasná 8D stále mi príde ale divné vidieť Claire Holt aj Phoebe Tonkin v jednej scéne, vkuse si ich predstavujem ako morské panny-kamošky 8D ale tu sú to mrchy 8D
    BBT je užasné 8) a 2 a pol chlapa s ami zdá veľmi dobré aj bez Charlieho, pozerám a smejem sa 8)
    Čharmed som milovala!!! a doteraz zbožňujem 8) už som si minule postahovala a napalila všetky časti, lebo v telke nikdy nestíham, ten seriál je môj úplne najobľúbenejší, videla som ho tisíckrát 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, mne tiež stále prídu ako Emma a Cleo :D Ale mám ich rada obe aj tu... Teda Rebeku som predtým moc nemusela, ale už som si ju obľúbila. Ale ja hlavne zbožňujem Klausa a Elijaha :D
      A BBT <3

      Odstrániť
  4. Mám pocit, že The Originals je lepšie ako TVD :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som na seriály veľmi nebola..odrádzalo ma to, že postupne kvantita nahrádza kvalitu..a tiež ma odrádzalo to, že sa mi pri tom nechcelo sedieť :D Dva a pol chlapa alebo napríklad Priatelia, to som si zvykla pozrieť iba keď som sa nudila a narazila na to v televízore...ale pred nedávnom mi brat stiahol dve série Doctora a som totálne mimo :D strašne ho žeriem a hlavne tie jeho hlášky a aj planétu Raxacoricofallapatorius (keď to vyslovil, strašne som sa smiala a potom si to ako retard pretáčala stále dookola :D ) ..určite skúsim aj Torchwood, zaujalo ma to ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hádám, že tobě nemusím říkat, jak jsem se přesvědčila o vysoké návykovosti Doctora. =D Jeden jedinej díl mi stačil, abych se naprosto zamilovala. =D Ehm, ale jen mezi řečí, Torchwood má čtyři série, ale já tu poslední paličatě ignoruju... =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa prvý diel až natoľko nepáčil, ale proste som si povedala, že to ešte chvíľu pozerať budem, zamilovala som sa do toho tretieho dielu :D A nie, ja si to naozaj uvedomujem :D

      Odstrániť
  7. Doctor Who - začala som to pozerať. Hej! Je to megaaaaa. :D A to som bola dosť skeptická.
    Hmm, a je tu aj dosť mojich obľúbencov, ako tak pozerám. Once upon a time - ešte stále to veľmi milujem. Teóriu veľkého tresku (u toho som mala vždy zá-chva-ty na druhú!) si s českým dabingom neviem predstaviť viem len, že Dva a pol chlapa v češtine to bolo vyslovené utrpenie. Takže sa ani nedivím, že teória je zlá v češtine. Huh. :D
    Sherlocka - ono je to seriál? Viem, že som videla pred rokom kúsok na Jednotke a ten kúsok strašný vôbec nebol. Chcem skúsiť. Teda.
    A Hry o Tróny. Kamoška vravela, že je to mega úchylné. A ja si to chcem pozrieť! Keď už nemám čas na tie buchle...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No áno, ani Dva a pol chlapa neznesiem v češtine... A BBT je ešte o moc horšie... :D
      Áno, je to seriál. Ja som to ne jednotke nezastihla, pozerala som to na ČT2 :)
      No... nebudem sa s ňou hádať, ale je to fajn :D

      Odstrániť
  8. Dva a pol chlapa! To je seriál s veľkým S!! :) Čo si myslíš bolo to lepšie s Charliem alebo teraz keď tam je Ashton? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.