nedeľa 17. novembra 2013

Štedrosť knižnice 9


Moje meme

Viete, ako som vravela, že si už z knižnice budem požičiavať už iba pokračovania rozčítaných sérií, či poprípade samostatné knihy, ktoré veľmi chcem čítať? Že nebudem začínať ďalšiu novú sériu z knižnice? Ehm... keď ja som si proste nevedela pomôcť! Ono to tam ležalo chúďatko na poličke a volalo na mňa. Požičaj si ma! Požičaj si ma! Ja sa nevyznačujem veľmi silnou vôľou, takže momentálne kniha leží u mňa na poličke a čaká, kým sa k nej dostanem :D 
(A asi ma vážne porazí, ak ma kniha bude vážne baviť a v knižnici nebude aj Oheň)...


6 komentárov:

  1. Já si chci taky z knihovny přinášet něco jinýho než autory, o kterejch nikdy nikdo neslyšel... ='( =D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja im tam chodím so zoznamom kníh... ehm :D Hoci väčšina je pre babku, pretože tej sa tam chodiť nechce, tak nosím knihy celej rodine :D Keď sa niečo objaví :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kruh dostanu k Vánocům! :D těším se, co na to budeš říkat.. Jenom se bojím, že když se ti nebude líbit, budu litovat, že jsem si o něj napsala.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dostanem celú sériu Lháře a teším sa ako malé decko :D

      Odstrániť
  4. podľa mňa je to taká priemerná séria, ale zase má určité originálne prvky a sú tam také rôznorodé postavy, že si z nich každý čitateľ vyberie tú svoju obľúbenú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.