štvrtok 7. novembra 2013

Hitparáda kníh - október


Tak! Akosi som sa rozhodla robiť Hitparádu každý mesiac, nielen každého štvrť roka. Respektíve som nad tým rozmýšľala už dlhšie a keď som zistila, že by ste o to záujem mali, tak je to tu. A vzhľadom k tomu, že už nebudem robiť štvrťročné, tak ešte niekedy napíšem aj Hitparádu septembra. Netuším kedy.
A ak si všimnete, pridala som sem ešte jednu kategóriu a to Najoriginálnejšia kniha. Zato som vynechala Najvtipnejšiu, lebo tam nemám čo dať. Ale nevyradila som ju úplne, nebojte sa.

Najlepšia kniha
Jed (Fiona Paul)
Tuto je to absolútne jasné. Bezkonkurenčne vyhráva Jed. Bola to absolútne fantastická kniha, navyše s prekrásnym designom.
Recenzia tu.








Najhoršia kniha
Loď mezi hvězdami (Beth Revisová)
Aj tuto je to úplne jednoznačné. Čítanie tejto knihy bolo pre mňa utrpením. Bolo o príšerné a ostatné diely nech sa mi zďaleka vyhnú. Úprimne, na tejto knihe sú najlepšie obálky, ktoré sú veľmi vydarené.
Recenzia tu.





Najväčšie prekvapenie 
Jed (Fiona Paul)
Od tejto knihy som veľa nečakala. Chcela som ju predovšetkým vďaka tomu, ako krásne vypadá.
Recenzia tu.






Najväčšie sklamanie
Serafína - Skrytá tvár (Rachel Hartmanová)
Na tuto knihu som sa veľmi tešíla, vypadala skvelo. Prešlo ma to tak po prvej kapitole. Hoci mám pocit, že som jediná komu sa kniha nepáčila.
Recenzia tu.






Najoriginálnejší príbeh 
Rebelové věčnosti (Gerd Ruebenstrunk)
Táto kniha má originálny nápad. Nijakí otrepaní upíri, čarodejníci, alebo čosi také. Obchodovanie s časom. Kupovanie rokov života a tak...
Recenzia tu.






Najnapínavejšia kniha
Gwind nezabiješ? (Lívia Hlavačková)
Ja som stále bola zvedavá čo bude ďalej. Stále sa čosi dialo. A bola to skvelá kniha :)
Recenzia tu.






Najnudnejšia kniha 
Loď mezi hvězdami (Beth Revisová)
A tesne v závese je Serafína...
Recenzia tu.







Najromantickejšia kniha
Finále (Becca Fitzparicková)
Toto bolo romantickejšie než bolo nutné. Ale vážne strašne presladené...
Recenzia tu.







Najočakávanejšia kniha
Serafína - Skrytá tvár (Rachel Hartmanová)
Áno, bola som na ňu dosť zvedavá... A čo z toho?
Recenzia tu.







Knižná séria objavená v októbri
Pád anjelov (J.R.Ward)
No dobre, mám dojem, že som ju už zaregistrovala aj predtým, ale akosi som jej nevenovala pozornosť. 
Recenzia tu.






Najkrajšia obálka
Jed (Fiona Paul)
A ako som už spomínala, celkový design, nielen obálka.
Recenzia tu.







Najškaredšia obálka
Serafína - Skrytá tvár (Rachel Hartmanová)
Niežeby bola vyslovene škaredá. Len sa mi páči z októbrových kníh najmenej. Tá baba je hrozne nesympatická.
Recenzia tu.






Hrdinka októbra
Tina - Tri kroky do pekla (Miroslava Varáčková)
Lebo bola fakt odvážna. Ja by som bola na jej mieste na tom horšie...
Recenzia tu.







Hrdina októbra
Patch - Zavrhnutý (Becca Fitzpatricková)
Napriek tomu, že to bol úplný idiot ohľadom Nory, tak bol zlatý a vždy som ho mala rada. 
Recenzia tu.






Pár októbra
Cass a Falco - Jed (Fiona Paul)
Lebo napriek tomu, že v skutočnosti spolu neboli, tak boli spolu zlatí... :3
Recenzia tu.

7 komentárov:

  1. Na Serafínu se chystám brzy, tak snad mě tolik nezklame.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po prečítaní recenzie na Serafínu: "Hmm..ok, zjebala ju takže prehodnotím priority a asi stavím na Jed." :D Mne to nevadí, konečne na ňu niekto nemal náladu. Ehee, mňa to potešilo lebo Jed sa mi zdá sympatikušnejší ako Serafína, s ktorou už som sa stretla toľkokrát, zatiaľ sme si (našťastie) nepotykali.
    Iné knihy, ktoré by som brala z toho, čo si čítala: Jednoznačne Chamtivosť, tá je už na Vianočnom liste (hmm, kvôli tým mrakom recenzií kompletne prestavujem svoj zoznam a dosť ma to štve lebo to neviem ustáliť na prijateľné 4 kusy kníh, ktoré mi dovoľujú pre tento rok), teraz Jed ešte niekoho z rodiny donútim kúpiť Tovar a Tri kroky od pekla snáď nájdem v knižnici. Október bol fajn mesiac prečítala si zaujímavé kusy a ja som prepísala zoznam. Všetci sú happy, heč! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jed má naozaj skvelú obálku a po tvojej recenzii na Serafínu som o nej tak trochu začala pochybovať, takže ešte uvidím :D A na Tri kroky do pekla sa čoskoro chystám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Loď mezi hvězdami mám stejný názor! Knihu mám doma a chtěla jsme ji jen kvůli obálce, což byl další obří přešlap :/ Jinak na rebelové věčnosti slyším pořád chválu a štve mě, že ji nemám! :D
    Jinak skvělý výběr knih :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Serafínu práve čítam, som na začiatku a zatiaľ sa mi to páči. Je to úplne nové svet s nádychom stredoveku a to sa mi páči. Rebelové věčnosti - nápad oceňujem, prevedenie už trochu horšie, ale knihy o čase mám rada. Finále bolo jednoducho hrozné (ako vlastne celá séria), Patch to zachraňoval akurát tak v prvých 2 častiach, potom už aj on začal strácať svoje čaro. Loď mezi hvězdami je podľa mňa super séria (aj keď ešte musím prečítať poslednú časť) a Chamtivosť je aj pre mňa novo objavenou sériou v tomto mesiaci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa obálka Serafiny moc páči, originál by ma tak nezaujal. A tiež si myslím, že si jediná s problémom s touto knihou 8D mne sa velmi páčila 8)
    Za to Naprieč vesmírom má dobrý nápad, len to spracovanie mi tiež nejako nesadlo.
    Jed si túžim prečítať kvôli tej téme a aj obálka je nádherná 8)
    Rebelové večnosti mi strašne pripomína film In Time s Justinom Timberlakeom podľa opisu. Tiež sa tam kupoval čas života a všetko sa platilo časom, super film, odporúčam kuk 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, akosi nepochopiteľne sa každému Serafína páči...

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.