štvrtok 28. novembra 2013

Top týždňa - Top očakávaných kníh na budúci rok



Meme od Luu.

Okej, teraz som dve témy predbehla, ale vrátim sa k nim. Ide skrátka o to, že tento článok som mala v pláne urobiť a keď som zistila, že je v tomto meme, tak som to proste spojila :D 


Aktuálne čítam Cinder a je to skvelá kniha... tak sa už rovno teším aj na Cress :)
Milujem túto sériu a som zvedavá na koniec
Jednotka bola perfektná a na dvojku sa moc teším... Okrem iného má krásnu obálku :D
Jednotka bola jednou z najlepších kníh za tento rok....

Séria Padlí anjeli je taká moja guilty pleasure a tak sa veľmi teším aj na toto...

6 komentárov:

  1. Presne tieto isté očakávam aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teším sa na Ignite me a Cress. Allegiant si prečítam, aby som mala uzavretú sériu, ale mám fakt obavy a len dúfam, že s stane nejaký zázrak a bude to dobré, aspoň o level lepšie ako jednotka či dvojka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na všechny knížky se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja sa teším na Allegiant !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslím, že moja peňaženka opäť zaplače :D :D a okrem toho skoro ku žiadnej (okrem Mesta kostí, Divergencie a Zlomenej) som nečítala ani jednotku :D :D Jednoducho, mám čo doháňať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja očakávam len Teardrop, pretože z tohto som čítala len Padlých anjelov. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.