streda 27. marca 2013

Waiting on wednesday 18



Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava Breaking the Spine. Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.

V zajatí snov 3 - Osudové rozhodnutie (Lisa McMannová)
Anotácia 
Janie si myslela, že vie, čo ju v budúcnosti čaká. A myslela si, že sa s tým zmierila. Ale neznesie pomyslenie, že sťahuje Cabela so sebou. Vie, že Cabel s ňou zostane, napriek tomu, čo vidí v jeho snoch. Napadne ju jediný spôsob ako mu dopriať život, ktorý si zaslúži - musí zmiznúť. 
Budúcnosť, pred ktorou Janie stojí, má zrazu zlovestný háčik a jej možnosti sú ešte chmúrnejšie než si kedy vedela predstaviť. Úplne sama si musí vybrať medzi dvoma zlami. A jej čas sa blíži...


Čítala som predchádzajúce dva diely, ale k tomuto som sa ešte nedostala. A nakoľko je to posledný diel, tak som zvedavá, ako to Lisa ukončí. Hoci to nie je jedna z mojich najobbľúbenejších sérií...
Mimochodom, aj vy vždy voláte Cabela Kábelom? :D

3 komentáre:

  1. Nevolámmm 8D Volám ho "kejbel", je to sexi 8D
    Knihu som čítala, ale dosť ma sklamala. Niečo ako epilóg proste.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s E_V_E. Niežeby ma séria uchvátila, ale posledný diel bol úplne nanič.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.