nedeľa 10. marca 2013

Posuď knihu podľa obalu 14


Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...


Za hranicou strachu (Jaye Fordová)
Anotácia - Predstavte si, že by sa vaše najhoršie obavy stali skutočnosťou. Jodie Cramerová mala v sedemnástich rokoch hrôzostrašný zážitok – s kamarátkou Angelou ich prepadli traja muži. Jodie prežila, no jej spolužiačka Angela také šťastie nemala. Teraz má tridsaťpäť rokov, je učiteľkou a matkou dvoch detí a minulosť zahrabala do najhlbších útrob. Keď sa s tromi kamarátkami vydá na víkendový výlet z mesta, túži sa len trochu zasmiať a zabaviť. No štyri baby na výlete netušia, že chalupa na samote, do ktorej sa vybrali, bola kedysi objektom policajného vyšetrovania a – rovnako ako Jodie – ukrýva desivé tajomstvo. Keď Jodie narazí na dvojicu sliedičov, snaží sa presvedčiť kamarátky, že na chalupe nie sú samy, no nikto jej neverí. Po nepríjemných zábleskoch z noci, keď zavraždili Angelu, napokon sama začína pochybovať o svojom zdravom rozume. Až kým im na dvere nezaklopú dvaja muži.

Môj názor - Obálka ma zaujala na prvý pohľad, vypadá tak desivo. Žena so strachom v očiach a zapchatými ústami, keď to očividne nie je jej ruka? Navyše tmavé pozadie a trocha krvi. Nelákalo by vás to? Ja som knihu už prečítala, názor vytvorený, a pokiaľ ho chcete poznať, tak tu je recenzia

1 komentár:

  1. Ten výraz v očiach sa mi zdá umelý. Oči strachu o život u mňa vyzerajú inak 8D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.