sobota 23. marca 2013

On my wishlist - doterajšie zhrnutie


On my WIshlist je týždenné meme, ktoré poriada Book Chick City. Jeho cieľom je každú sobotu zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si prajete mať doma...

...Ale dnes bude príspevok predsa len trochu iný. Rozhodla som sa spísať zhrnutie a teda ako to s mojím wishlistom vyzerá. Čo už doma mám, čo som si aspoň prečítala. Videla som to na pár blogoch a povedala si, že to nebude najhorší nápad. Takže ideme na to...


(Mimochodom, ak niektorú z kníh, ktorú tu mám, ešte nečítanú a nemám ju doma, tak rada vymením za niektorú z týchto. V prípade záujmu, mi napíšte na e-mail strakovmaa@gmail.com)






Knihu som dostala na Vianoce. Prečítanú som ju mala už aj predtým, odvtedy som ju nečítala a odvtedy mi hovie na poličke.




Taktiež môj Vianočný darček. Na knihu som sa veľmi tešila, bola som na ňu zvedavá, nakoľko tú sériu milujem. Kniha nebola najlepšia a sklamal ma koniec. Viac v RC



Túto knihu už dávno mám, lebo som na ňu bola neuveriteľne zvedavá a nedala som si pokoj, kým som si ju nekúpila. Potom som ju popožičiavala kamarátkam a teraz je už chúďatko, v poľutovaniahodnom stave. Takže u nikdy viac!

Kniha sa mi však páčila a RC je TU.








Do Wishlistu som si jednotku pridala až po prečítaní, lebo sa mi veľmi páčila. Ak mi neveríte, RC TU.
Dvojka je však ten dôvod, prečo som si pridala do Wishlistu aj jednotku. Chcem mať doma celú sériu! K tejto som sa však ešte nedostala ani k prečítaniu, nieto ešte ku kúpeniu. Navyše na Slovensku ešte ani nevyšla. Ma zaujíma, kedy ju mienia vydať.






Ďalšia séria, čo na Slovensku ešte nevyšla. Percy bol geniálny, toho doma mám a tejto série sa neviem dočkať. Na Slovensku by mala prvá časť výjsť až v októbri (neviem, ako dovtedy vydržím). Fakt si ju chcem prečítať.





Zatiaľ som sa dostala len k jednotke, ktorú mám aj doma a v slovenčine. Ostatných sa neviem dočkať a zvažujem kúpu celého tohoto boxu. Samozrejme, keď budú peniaze. Zatiať však aspoň RC na jdenotku TU.






Po úžasnej Nadpozemskej som a nemohla dočkať pokračovania. Ale dočkala som sa. Kniha úspešne prečítaná a na čestnom mieste na poličke. RC TU.










Jeden môj úlovok z tohto mesiaca. Jedna z najúspešnejších výmien :) Kniha je totižto geniálna, milujem ju. RC TU.










Túto knihu som už síce prečítala, ale doma ju ešte nemám. Ale aj to bude. Takže ak ju máte niekto doma na poličke a nechcete ju, tak rada by som ju vymenila (pozri hore - Výmena). RC nájete TU.







Knihy mám momentálne doma, požičané, ale samozrejme v češtine (ďalšia kniha, ktorá by mala výjsť aj na Slovensku). A samozrejme, veľmi sa na ne teším.






Drakova prísaha a celá séria Školy noci sa mi veľmi páči a preto si chcem prečítať aj túto. Je mi v podstate jedno v tomto prípade, či ju budem mať doma, alebo nie, veď aj tak sú to samostatné novely, ale aj tak.









Neferetino prekliatie vyšlo len nedávno vo svete, nemám šajnu, kedy to výjde aj v Čechách (nemám veľké nádeje na Slovensko), ale proste tiež ju chcem :D










Ako si môžete prečítať o dve knihy vyššie, Škola noci sa mi veľmi páči. Naposledy som prečítala devinu a teraz už len čakám na desinu.










Momentálne mám doma len dve knihy z Narnie a to Princa Kaspiána a Lev, šatník a čarodejnica (tiež budú tento mesiac v Mesačnej chvastačke). Čítala som však všetky a to viac krát.










Ešte som ani nečítala




Ďalšia vec, čo by mohli vydať aj na Slovensku. Táto kniha ma zaujala už dávno, ale tiež som sa k nej ešte nedostala.







Keď som bola naposledy v kníhkupectve (vo štvrtok), tak som tam videla trojku a štvorku. Keby mali túto, tak si ju rozhodne kúpim! Tiež ešte neprečítané










Napriek tomu, že vo svete už vychádza trojka, ja som sa nedostala ešte ani k jednotke




PLL milujem, aj knihy som čítala (teda zatiaľ prvé tri), ale k Hre lží som sa ešte nedostala. Seriál ma natoľko nebavil, po tretej časti som ho nechala tak, ale kniha je vraj aj tak iná, takže som zvedavá.



Kniha by mi snáď mala čoskoro prísť, ale ktovie. Tiež som ešte nečítala, ale teším sa aj na film.










Ehm, dievča ktoré sa zadrhne gumovým medvedíkom? To musím mať! (Ale tiež som ešte nečítala). Nie, neodraďuje ma ani to, že niektorí vravíte, že je to o ničom...







Kopu pochvalných recenzií, tak kto by to nechcel? Samozrejme, tiež ešte neprečítané.



Hoci mám jednotku a dvojku už dlhšie doma a neprečítala som ich ešte zatiaľ, tak by som rada aj trojku, nech môžem nadviazať.



Nemám ani doma, ani prečítané, ale už mám sľúbenú celú sériu požičať. Tak sa teším.











Toto by mi teoreticky tiež malo čoskoro dôjsť, tak uvidíme.



Prvé tri mám doma a toto som ešte ani len nečítala! Treba čo najskôr napraviť!



Nečítané zatiaľ.












Veľmi lákavé, ale tiež ešte nebola príležitosť.



Pôvodne u mňa v pláne nebola, anotácia ma veľmi nezaujala, ale keď toľkí tvrdíte, že je to dobré, budem vám veriť. Takže to chcem!



Nádherná obálka, ale rovnaká situácia ako pri Pod vražednou oblohou. Tiež zatiaľ nečítaná.










Knihu mám momentálne požičanú z knižnice, ale uvažujem, že radšej si ju vypýtam ako recenzný výtlačok, keď už mám doma Pod krídlami motýľa (áno, viem že to nenadväzuje)



Čítala som už dávnejšie, ale už ju mám aj doma. Skvelá kniha :)












Vyšla len nedávno, ale veľmi sa na ňu už teším. Chcem!











Po jednotke som veľmi zvedavá :)



Napriek divnej obálke sa veľmi teším na knihu, vypadá fakt super.




Je jedno, že je vraj veľmi podobná FSoG... Ale veď prečo si ju neprečítať, keď sa bude dať?










Anna bola úžasná a na pokračovanie sa veľmi teším. Už aby vyšlo!



Ďalšia skvelá séria, tak nech ju už mám kompletnú... Škoda, že po anglicky neviem natoľko, aby som vedela čítať knihy, ale bola by sranda mať trojku v angličtine, keď jednotku mám v češtine a dvojku v slovenčine :D




Kniha ma už dávnejšie zaujala, len je ťažšie zohnať. A tiež samozrejme, nevyšla na Slovensku.






Ako vidíte, zo sedemnástich Wishlistov je tu zoznam dlhý a tak to budem robiť vždy po desatich. Až na najbližší, tne spravím po tridsiatom Wishliste. Plus pridám tam aj z týchto, keby som sa k nim dostala, či už aspoň na prečítanie, alebo že ich budem mať doma.
A očakávajte takéto aj po dvadsiatom Waiting on wednesday :)

4 komentáre:

  1. máš tu samé zajímavé knížky.. odsud bych chtěla většinu taky domů.. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak teď vidím snad všechny, které si chci pořídit..krom přečtených ;)) Paranormálové a Kým dopadnem rozhodně doporučuji - patří mezi mé nejoblíbenější :) Hra lží se mi naopak moc nelíbilo, rozhodně to nebylo jako Roztomilé malé lhářky, které jsou skvělé ;) ...moc pěkný článek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spoustu krásných titulů :3 a město z kostí ti moc moc doporučuju, skvělá kniha ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.