nedeľa 17. marca 2013

Čo pripravujem a pár zmien

K príležitosti štyroch mesiacov môjho blogu (ktoré prešili už pred jedenástimi dňami) som sa rozhodla spísať tento krátky informačný článok. Nakoľko sa mi zdá, že má úplne zbytočné tých memes priveľa, tak mám pre vás jednu otázku

Ktoré z týždenných meme mám na blogu zbytočne a ste za to, aby som ich dala preč?
(Okrem On my wishlist, Obálkovej vojny a Waiting on wednesday)

Pokiaľ ste za to, aby som nechala všetky tak ako sú, tak mi to prosím napíšte a ak máte nejaké návrhy tak tiež. A rozmýšlam nad tým, že by som nahradila Bylo nebylo za I can be anyone od Astesie a E_V_E. Ste za?
Tiež ste si určite všimli, že mám nové záhlavie a ikonku, za ktoré vďačím Domčovi a ja sama som z nich úplne nadšená :)

Čo sa týka toho, čo chystám, tak tu je trochu z toho. Samozrejme, čo najviac recenzií a pokiaľ sa zadarí aj spoluprácií s vydavateľstvami a kníhkupectvami, lebo kníh nikdy nie je dosť (hoci nestíham čítať ani tie, čo mám doma). Začiatkom mája až do polovice júna (presnejšie od 6.5 do 21.6) bude na mojom blogu súťaž k príležitosti pol roka na mojom blogu (6.5) a k mojim šestnástnym narodeninám (21.6). Možno sa medzitým zapojím do nejakého hopu ak bude, ale to ešte neviem. 
Taktiež na leto uvažujem o jednom projekte s príznačným názvom Re-reading summer. No just, tipujte o čom bude :D

Taktiež sa chcem poďakovať za podporu a za to, že môj blog pravidelne navštevujete. Pokiaľ nemáte vlastný blog verte, že bloggerku nič nenakopne tak, ako keď jej ľudia píšu, ako sa im blog páči, že ho veľmi radi navštevujú a že ich inšpiruje. Napríklad k prečítaniu nejakej knižky. Je veľmi pekné vedieť, že to, čo robíte má nejaký zmysel a že sa to páči aj ostatným. Taktiež som veľmi rada, že sa zapájate do môjho meme  Obálková vojna
Čo sa týka štatistík, tak môj blog poctí za jeden deň priemerne vyše sto návštev, na blogu mám momentálne dokopy návštev 10321 a mám 91 pravidelných čitateľov. Čo myslím, že je na štyri mesiace celkom slušné (pochvaly prijímam :))

Pokiaľ máte niečo na srdci či už k článku, alebo len tak všeobecne k blogu či čomukoľvek inému, napíšte mi na mail strakovmaa@gmail.com alebo do komentárov. Tam mi píšte aj vaše odpovede na moju otázku. Čím viac ich bude, tým viac mi pomôžete.

2 komentáre:

  1. Bylo nebylo je pre mňa také trošku suché meme, takže ak vymeníš za naše, budem veľmi rada 8)
    Takisto On my wishlist aj Waiting on wednesday je podľa mňa zbytočne obe rovnakého typu nechať, ale ak na to máš priestor, tak prečo nie 8)
    Gratulujem k toľkým followerom za 4 mesiace! to je skvelé 8) Teším sa na súťaž 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka Wow a OmW tak vždy sa nájdu knihy čo tam dať a tie mám rada :)
      Ďakujem, aj ja :) Len ešte netuším, aké budú ceny :/

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.