nedeľa 3. marca 2013

Hitparáda kníh - zima 2012/13


Druhý diel mojej hitparády. Bolo to inšpirované Syki a jej Knihami mesiaca, len to moje sa odteraz objavuje čisto len na začiatku marca, júna, septembra a decembra. Tak ideme na to!

Najlepšia kniha
Anna krví oděná (Kendare Blake)
Táto kniha ma zaujala predovšetkým obálkou, ale bola skvelá, priam úžasná. Viem, že teraz sú všade pozitívne recenzie na ňu, ale naozaj je to jedna z najlepších kníh, aké som čítala. RC tu.







Najhoršia kniha
Škaredí (Scott Westerfeld)
Ona možno nebola až tak strašná, ale moje očakávania boli vysoké. Takže sa mi naozaj nepáčila. Všetci viete, že som knihu nedokázala ani dočítať. Proste som nemohla. RC tu.







Najväčšie prekvapenie
Nádherné tvory (Kami Garciová & Margaret Stohlová)
Tú knihu som si chcela prečítať už dávno, ale nečakala som, že bude až tak skvelá. Neviem sa dočkať, kedy uvidím film, hoci sa bojím, aby ma nesklamal. Kniha sa mi však veľmi páčila. RC tu.






Najväčšie sklamanie
Vykúpenie (Lauren Kate)
Tá kniha nebola výslovene zlá, vlastne zlá ako taká nebola vôbec. Ide len o ten koniec, ktorý ma naozaj sklamal. Tak to predsa skončiť nemalo! RC tu.








Najnapínavejšia kniha
Za hranicou strachu (Jaye Fordová)
Fakt som čakala, ako sa to skončí. RC tu.








Najvtipnejšia kniha
Aféry Finy S. (Alica Činčárová)
Tá kniha nejako nebola sama o sebe vtipná, ale fakt je, že tie Finine myšlienkové pochody boli miestami veľmi zábavné.







Najnudnešia kniha 
Príbeh čarodejnice (Deborah Harknessová)
Na knihu som bola zvedavá veľmi dlho a hoci som ju prečítala celú, aj tá obálka (ktorá je mimochodom fakt úžasná) bola vzrušujúcejšia ako obsah. Určite nevyplnila moje očakávania. RC tu.






Najromantickejšia kniha
Vášeň (Lauren Kate)
Ja tú sériu fakt milujem! A hoci nemám rada veľmi romantické knihy, toto je skrátka moja obľúbená výnimka. Luce tu nazerá do svojej minulosti a veľa toho o nich dvoch pochopí. Mimochodom, je to najlepšia časť zo série. RC tu.






Najočakávanejšia kniha 
Vykúpenie (Lauren Kate)
Jasné, že ona. Posledná časť jednej z mojich obľúbených sérií. Kto by sa netešil? Ale moje očakávania veľmi nesplnila. RC tu.







Knižná séria objavená v zime
Čísla (Rachel Wardová)
Zatiaľ som prečítala len prvý diel a je to skutočne veľmi zaujímavá kniha. Teším sa aj na tie ostatné, len bohvie kedy sa zas k nim dostanem. RC tu.







Najkrajšia obálka
Anna krví oděná (Kendare Blake)
Pozrete sa na ňu a tú dokonalosť proste vidíte. Netreba dovysvetlovávať. RC tu.








Najškaredšia obálka
Škaredí (Scott Westerfeld)
Barbiny bez hláv a iných končatín? Nie, ďakujem. RC tu.








Hrdinka zimy
Tris (Divergencia - Veronica Roth)
Pretože je odvážna, ide si za tým v čo verí... A proste je z Divergencie a chodí s Tobiasom. To stačí, nie? Dosť dobré dôvody. RC na Divergenciu tu a na Rezistenciu tu.






Hrdina zimy
Christian Grey (Páťdesiat odtieňov sivej - E.L.James)
Možno so mnou budete zdielať tento názor a možno nie. To už je na vás. Christian je proste svojský a má svoje chyby, ale je to skvelý sexy chlap :) RC tu.






Pár zimy
Clara a Tucker (Nadpozemská - Cynthia Hand)
Sú proste nádherný párik a napriek tomu, že mám rovnako rada aj Christiana, Tuck sa k nej hodí viac. RC na Nadpozemskú tu a na Zasvätenú tu.




6 komentárov:

  1. mě osobně oškliví bavili, našla bych horší knihu co jsem četla.. ale ta vaše obálka je opravdu hrozná...s párem a hrdinkou docela i souhlasím.. a anna krví oděná má opravdu úžasnou obálku ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anna je taká...wrrau kniha až to nie je normálne!
    Mňa osobne prekvapili Aféry Finy S. - že sa tu tá kniha vôbec objavila
    ...ja som z nej nakoniec bola veľmi znechutená (i keď začiatok bol vcelku fajn).
    Divergencia - no dobre, ale ja k tej hrdinke pre zmenu nemám vzťah (knihy sa odošlú dneska, keď všetko pôde tak ako má. ;D).
    Čísla! Za to by som ti dala pusu! :DD Taký objav, ktorý mňa môže baviť, v - ý - b - o - r - n - e ! :P Toto sa ti podarilo.
    A Šakredí, názov perfektne pasuje na obálku, preto som si tú knihu nekúpila. ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa aféry tiež nejak výrazne neohúrili, ale musela som sem niečo dať :D
      teším sa :) a so škaredými súhlasím :)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.