nedeľa 3. marca 2013

Posuď knihu podľa obalu 13


Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...


Anotácia
Jsem prokletá.
Mám dar.

Jsem zrůda.

Jsem víc než jen člověk.

Můj dotek je smrtící.

Můj dotek znamená sílu.

Jsem jejich zbraň.

Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…

Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.

Tuhle knihu nebudete moci odložit!

Môj názor
Viete čo ma napadá pri pohľade na obálku? Rozbité zrkadlo zlej královnej. Presne tak totiž obálka vypadá. Polopriesviná modelka v rozbitom zrkadle. CooBoo mal nechať originál. Ale na knihu sa teším

2 komentáre:

  1. Obálka je fajnová, ale originál s bielymi šatami sa mi neporovnateľne viac páči! 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa náhodou táto páči viac :)
    Originál na mňa pôsobí skôr ako obálka magazínu a nie knihy..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.