štvrtok 21. marca 2013

I can be anyone 1

Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???




Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Moja hrdinka - Elena z Upírskych denníkov
Prečo? - Lebo má možnosti o akých my môžeme iba snívať. A nebola by som taká hlúpa.
Jej deň - Keď oslobodili Damona od molocha a chceli sa vydať na cestu hľadať Stefana.
Čo by som urobila inak? Určite by som nehľadala Stefana. Bola by som šťastná, že je Damon v poriadku a už by som si ho nedala. Stefana nech zachráni niekto iný... Samozrejme, s Damonom by som bola už navždy, to bez debaty :D


Toto meme sa tu bude objavovať pravidelne každý štvrtok. Nahradila som ním meme Bylo nebylo.

6 komentárov:

  1. Stefana ať zachrání někdo jiný... to bylo dost dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Však bez rečí Damon forever 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje nohy pribudli na ďalší blog :D To sa mi páči :)
    Ja celkovo nemám veľmi rada Elenu, ale Damona by som zachraňovala aj zo samotného pekla! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.