piatok 8. marca 2013

I´m obsessed with... 13


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...




The Paranoid - skrátka moje lásky. Som na nich závislá! :) Sú mojou najobľúbenejšou skupinou vôbec už vyše roka. Najlepšie sa mi počúvajú pri kreslení, čo nie je veľmi od veci, keďže som na umeleckej. 
A teraz niečo o nich:
Skupina sa skladá zo štyroch chalanov - Igor Belaj (spev, texty), Roman Birkuš (gitara, spev), Patrik Sýkora (basgitara) a Pavol Buranský (bicie). Skupina vznikla v roku 2007. Vydali dva albumy - Posledný nádych (2010) a Dva svety (2012) Tu je ich FB  a tu sú moje najobľúbenejšie pesničky :)
Tak sa pekne usaďte a započúvajte sa do úžasných tónov najlepšej skupiny (nielen na Slovensku)


Smäd (acoustic)

Záblesky rán

Zachráň ma

 V útrobách

...A všetky ostatné... možno okrem Unosu. Najlepšie urobíte, keď si oba albumy stiahnete a určite neoľutujete. Inak vám to nikdy neodpustím! ;)

4 komentáre:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nádych aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    The Paranoid (potlačujem ďalší výkrik) Ach tá ich hudba a texty piesní, no oni sú proste boží :)Moje najobľúbenejšie piesne sú Únos, Zachráň ma, Odkaz, Tiene... Minulý rok som chcela ísť na koncert v Banskej Bystrici ale nepodarilo sa :/ A už by som niekde mohla zohnať to super Paranoid tielko :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Unos je asi jedina pesnicka, co sa mi tak velmi nepaci. Ja som na nich uz parkrat tiez chcela, ale este som sa na nich nedostala :( ale milujem ich <3 ;)

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. Zachráň ma je veľmi kvalitné, keď nerátam ten divný krik 8D to nemusím, ale patrí to k tomu 8)
    dobré texty aj hlas speváka, 1.krat počujem o nich.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.