nedeľa 10. februára 2013

Posuď knihu podľa obalu 11

Meme z dieľne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hociakú knihu a pridať vlastný názor...


Autor - Kierstin Gierová
Názov - Rudá jako rubín
Anotácia
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. A co teprve když pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem? 

Môj názor - No, tu si s tou anotáciou veľa roboty nedali :D Knihu som nečítala, hoci by som chcela a to veľmi, pretože kniha vypadá veľmi zaujímavo. Napriek tej úbohej anotácii viem približne, o čom kniha je a tá obálka sa mi vôbec nepáči. Vôbec, vôbec, vôbec. Teraz by som to tu mala nejako vysvetliť, pravdou však je, že mi celá absolútne neladí. Je v tom taký chaos, ako by zobrali zdanlivo nehodiace veci pohádzali ich na seba, nuž a tam, kde dopadli, tam zostali. Vážne dúfam, že kniha je lepšia než obálka (ale napriek tomu ju chcem!)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.