streda 27. februára 2013

Na čekačce - marec


Meme z dieľne Fierush. Cieľom je zostaviť zoznam kníh, ktoré máte v pláne prečítať. Trebars tie , čo ste si doniesli z knižnice. Mali by sa dávať v poradí, v akom ich plánujem prečítať, ale keďže to sa u mňa často mení, nechám to tak. 

Minulý mesiac bol stav takýto


  • Čierny sneh (Kinskofer)
  • Padlí anjeli a leviatan (Sniegoski)
  • Nádherné tvory (Garciová & Stohlová)
  • Nádherná temnota (Garciová & Stohlová)
  • Očami vraha (Hathaway)
  • Temné vízie 3 - Vášeň (Smith)
  • Čísla (Wardová)
  • Tajný kruh - Zasvätenie (Smith)
  • Tajný kruh 2 - Otrokyňa (Smith)
  • Tajný kruh 3 - Moc (Smith)
  • Ve stínu gilotíny (Reidová)
  • Egyptska princezna (Crossova)
  • Ako sa stať upírom (Gray)

Som na seba pyšná, pretože sa mi väčšinu podarilo prečítať. A zvládla som aj plus Za hranicou strachu (Fordová) a Anna krví oděná (Blake) - recenzia čoskoro.
Môj zoznam na marec (ktorý bude snáď ťiež toľko úspešný)

  • Sila šestky (Lore)
  • Očami vraha (Hathaway)
  • Padlí andelé a leviatan (Sniegoski)
  • Padlí andelé 2 - Aerie a zúčtovaní (Sniegoski)
  • Lord Zarmut (Shan)
  • Neodolateľné vábenie (Sabová)
  • Emily Strange - Stratené dni (Reger)
  • Chudobinec (Oldfieldová)
  • Pompeje (Reidová)
  • Vek zázrakov (Thompsonová-Walkerová)

1 komentár:

  1. Tý jo tak to docela závidím tvoji úspěšnost v přečtení. Já jsem ráda, když přečtu alespoň 3 knihy ze seznamu. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.