piatok 22. februára 2013

30 day book challenge - Najlepšia kniha akú som tento rok čítala


Challenge z dieľne Kecennnky.

Po mesiaci konečne posledný príspevok tejto challenge. Či mi to bude chýbať? Ani veľmi nie. Niekedy som si s tým veľmi nevedela poradiť. 
Tento rok som čítala len tri knihy, ktorým som dala plný počet bodov. Nádherné tvory, ktoré som tu posledný týždeň skloňovala viac než dosť, krátku novelku ku Škole noci Drakova prísaha a...


Autorka - Lauren Kate
Názov - Vášeň
Séria - Padlí anjeli
AnotáciaČo ak nájdete spriaznenú dušu... v nesprávnom čase? Luce by pre Daniela aj zomrela. A presne to sa deje! Znova a znova. Odnepamäti sa Luce s Danielom stretávajú, no čoskoro ich bolestne rozdelí dávna kliatba. Luce zomiera a zničený Daniel ostáva sám. No možno to tak viac nemusí byť... Luce je presvedčená, že niečo – alebo niekto – z minulosti jej môže pomôcť. A tak sa vydáva na najdôležitejšiu cestu svojho terajšieho života... Opäť sa vracia do nekonečne vzdialenej minulosti, aby na vlastné oči uzrela svoje ľúbostné vzťahy s Danielom a konečne našla kľúč k tomu, čo musí urobiť, aby ich láska prežila. Cam, padlí anjeli aj Vyhnanci chcú Luce chytiť, ale najväčšie zúfalstvo prežíva Daniel. Prenasleduje Luce v ich spoločnej minulosti, lebo sa desí myšlienky, čo by sa mohlo stať, keby prepísala históriu. Hrozí nebezpečenstvo, že ich odveký príbeh lásky by mohli navždy pohltiť plamene... Tretia časť nezabudnuteľnej série PADLÍ ANJELI vás vezme na dramatickú cestu naprieč stáročiami.

Prečo? Pretože Luce v knihe cestuje po svojich minulých životoch. A cestovanie časom je už aj tak dosť fascinujúce. Tiež by som to chcela vedieť. A navyše je to ten najlepší diel série. Recenzia tu.


~ Day 01: Obľúbená kniha
~ Day 02: Neobľúbená kniha
~ Day 27: Obľúbená fikcia
Day 30: Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.