streda 13. februára 2013

30 day book challenge - Kniha, ktorú sa chystám čítať


Challenge z dieľne Kecennnky.

A že sa na ňu chzstám už poriadne dlho! ;)


Autorky - Kami Garciová & Margaret Stohlová
Názov - Nádherné tvory
Séria - Prekliaty zaklínači
AnotáciaNa Jacksonovej strednej škole v Gatline sa zastavil čas. Mestečko žije spomienkami na zlatý vek otrokárskeho Juhu. Všetko nasvedčuje, že druhý ročník prinesie Ethanovi Watovi len ďalšie sklamania a nudu. Ani doma to nemá ružové. Nedávno mu zomrela mama, otec sa uzavrel pred svetom a z pracovne vychádza len na raňajky a zásadne v pyžame. Ethan je rozhodnutý zmiznúť z tohto Bohom zabudnutého kraja hneď, ako to bude čo len trocha možné. No zrazu sa odvšadiaľ začne ozývať neznáma pieseň, sny takmer nerozoznateľné od skutočnosti sa vracajú čoraz častejšie a krásne čiernovlasé dievča z týchto snov sa jedného dňa objaví priamo pred bránou gatlinskej strednej školy.
Lena Duchannesová je neter miestneho vydedenca Macona Ravenwooda. Je iná ako ostatní, i keď zúfalo túži žiť ako obyčajné dievča. Snaží sa utajiť svoje schopnosti aj kliatbu, ktorá už celé generácie prenasleduje jej rodinu, no niečo také sa nedá navždy skryť ani v zarastených záhradách, kalných močiaroch a spustnutých cintorínoch hlbokého Juhu. Lenin príchod rozvíri stojaté vody Gatlinu. Čelí nielen rodinnej kliatbe, ale aj predsudkom starousadlíkov, ktorí sa bránia všetkému, čo sa vychyľuje zo zabehaných pravidiel. Ethan si postupne začína uvedomovať, aké silné puto ho k Lene viaže. Snaží sa ju chrániť pred útokmi spolužiakov, no uchrániť ju pred rodinnou kliatbou bude oveľa ťažšie.


Nuž, túto knihu som si chcela prečítať už pekne dávno - chvíľku po vzdaní. Osud však chcel, aby mi až pred týždňom prišiel mail z knižnice, že knižka ma už čaká. Nie, nelakajte sa, nemala som ju rezervovanú dva roky. Len od novembra (tuším). Bola som totiž taká inteligentná, že som si požičala dvojku s tým, že som si nepamätala, že je to dvojka a všimla som si to až doma. Aj také veci sa stávajú (mne obzvlásť). Čo k tomu dodať... som proste dieťa šťasteny :D

~ Day 01: Obľúbená kniha
~ Day 02: Neobľúbená kniha
Day 22: Kniha, ktorú se chystáš čítať
~ Day 23: Kniha, o ktorej hovoríš, že si ju čítala, ale neni to pravda
~ Day 24: Kniha, v ktorej je tvoja obľúbená scéna
Day 25: Obľúbená kniha, ktorú si čítala v škole
Day 26: Obľúbená non-fikcia
~ Day 27: Obľúbená fikcia
Day 28: Kniha, ktorú si naposledy čítala
~ Day 29: Kniha, ktorú práve čítaš
Day 30: Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala

4 komentáre:

  1. Super knižka :) Určite si ju prečítaj. :)Mne sa veľmi páčila. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto sa chystám čítať, ale je dosť hrubá, takže ešte si počká 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ju akurát čítam kvôli filmu na ktorý chcem ísť :) Čakala som, že ma to až tak baviť nebude... ale zatiaľ je to fakt dobré, až na obkecávačky. Ale som ešte len na začiatku, takže :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.