piatok 8. februára 2013

I´m obsessed with... 10


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...

Ešte so nezverejnila svoj obľúbený film, tak ho dávam teraz. Už ste si mohli všimnúť, že mám slabosť na upírov a preto môj obľúbený film je tento:



Videla som ho už niekoľko krát a je úžasný. Knihu som nečítala, ale to mi nevadí. A Tom Cruise je tu geniálny. Proste ho tu milujem... A čo vy? Videli ste film? Páčil sa vám? Mne osobne sa veľmi páčilo keď Louis vycucal pudlíkov. To bola sranda :D A hentá jak tam jačala... Nuž čo, pozrite si to :)

2 komentáre:

  1. Hanbím sa to povedať, ale tento film som ešte nevidela :D Haha ale vycucal pudlíkov, to vyzerá zaujímavo a dosť vtipne :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.