piatok 15. februára 2013

I´m obsessed with... 11


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom...

No, už viete, že Ian Somerhalder je môj najobľúbenejší herec. Objavil sa v tejto rubrike desať článkov dozadu, konkrétne  tu. Ale stavím sa, že netušíte,  kto e moja najobľúbenejšia herečka. Nuž, ja som si to pekne podelila, sú z mojich dvoch naj seriálov. Takže už viete, že táto herečka je z PLL. Už vás nebudem napínať, moja najobľúbenejšia herečka je:


  Ash :) Je strašne talentovaná, krásna a hrá Hannu, čo je čírou náhodou zas moja obľúbená postava. Ashley sa narodila 18.12.1989 a itž ste ju mohli vidieť vo filmoch Bravo girls alebo Škandál texaských roztlieskavačiek...

3 komentáre:

  1. Mne sa tiež veľmi páči táto herečka, bola som celá happy, keď hrala v HIMYM v jednej z posledných epizód a určite sa ešte objaví, dúfam 8P Žeriem Hannin zmysle pre módu a Caleba 8P Táto herečka hneď zapadla medzi moje obľúbené 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ashley je úžasná :) Ze všech holek z PLL ji mám nejraději :) A její smysl pro módu? Ó ano prosím!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.