pondelok 11. februára 2013

Obálková vojna 9


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Dopredu vravím, že knihu som už nečítala, ale povedala som si, že do tretice všetko najlepšie, keďže kniha bola aj v On my wishlist a Posuď knihu podľa obalu. A teraz k obálkam. Prvá obálka sa mi veľmi, veľmi páči, tie šaty sú dokonalé, aj tá obloha k tomu a... Londýn. Milujem to mesto, hoci som tam v živote nebola, ale raz pôjdem. K českej obálke som sa vyjadrovala už včera, takže viete, že sa mi nepáči, ale kľudne to aj zopakujem. Proste akoby zobrali niekoľko hocijakých vecí, hodili na obálku a tam kde dopadli aj ostali. Tretia je tiež absolútne úžasná ale vzhľadom k tomu, že sa to volá Rudá jako rubín, tak by som ocenila trochu viacej tej rudej. A teda nielen na tom písme. Inak sa mi páči, je taká gotická a tajomná. Určite by ma obálkou zaujala, nie som si však istá, či sa hodí ku knihe. No a posladnú obálku by som použila na nejakú tu historickú romancu z červenej knižnice, po ktorej by som v živote nesiahla. A ach áno, je ešte horšia ako česká. Gratulujem!

1. miesto - Prvá obálka
2. miesto - Tretia obálka
3. miesto - druhá obálka
4. miesto - štvrtá obálka

A čo si myslíte vy?

4 komentáre:

  1. Mě se tedy nejvíc líbí 3 a pak myslím stejně! ;) ta česká mi přijde maličko dětská - když jsem ji poprvé viděla, úplně jsem jí ignorovala :)) ....moc hezký článek ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa teda páči len tá štvrtá :-)) jediná ma zaujala
    a inak skvelé meme

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.