štvrtok 14. februára 2013

30 day book challenge - Kniha, o ktorej hovorím, že som ju čítala, ale nie je to pravda


Challenge z dieľne Kecennnky.

Tak to nerobím. A keď už, tak je to nejaké povinné čítanie. Napadá ma toto, ja som vážne vravela, že som to prečítala: 


~ Day 01: Obľúbená kniha
~ Day 02: Neobľúbená kniha
~ Day 23: Kniha, o ktorej hovoríš, že si ju čítala, ale neni to pravda
~ Day 24: Kniha, v ktorej je tvoja obľúbená scéna
Day 25: Obľúbená kniha, ktorú si čítala v škole
Day 26: Obľúbená non-fikcia
~ Day 27: Obľúbená fikcia
Day 28: Kniha, ktorú si naposledy čítala
~ Day 29: Kniha, ktorú práve čítaš
Day 30: Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala

2 komentáre:

  1. Ja tiež som takto dopadla u knihy Maroško a Žltá lalia 8D Susedka mi nadiktovala obsah, vtedy som nebola ešte taká knihomolka 8D ale inak som prečítala všetko a nehanbím sa za to 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa keď niečo nezaujme tak je jedno, či je to povinné alebo nepovinné...

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.