pondelok 4. februára 2013

Obálková vojna 8


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.




Dnešok sa proste bude niesť v znamení Anny. Keď som proste rozmýšlala akú knihu sem dnes dám, vďaka challenge som sem dala túto. Aj na Slovensku vyšla vo viacerých vydaniach, takže som počítala, že budem mať z čoho vyberať. Obálka prvá a druhá sa mi vôbec nepáči. Tie ilustrácie sú proste strašne nepodarené. Tretia obálka je celkom klasická a je to obálka, ktorú by som chcela mať doma asi tak najviac. Štvrtá obálka je veľmi detská, ale napriek tomu sa mi páči. Čo sa ale týka dneška, vyhráva tretia...

A vy čo? Máte radi Annu? A ktorá obálka je podľa vás tá naj?

2 komentáre:

  1. Toto je kniha, ktorú som nikdy nečítala, ale tvrdím že áno :D To prvé prevedenie som aj mala doma, ale dostala sa po stranu 10 :D a posledná obálka sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa páči tá detská obálka. Mám 20, ale vôbec by som sa nehanbila, keby som ju mala vo svojej knihovničke. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.