pondelok 18. februára 2013

Obálková vojna 10


Moje meme. V skratke ide o to, že budem porovnávať dve-tri verzie obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Dnes som si zobrala na paškál prvý diel zo série Demonata, ktorý mám momentálne doma (a samozrejme, že som sa k nej ešte nedostala). Všetky tri obálky sú ladené do červenej a slovenská a originál sú veľmi podobné. Predsa len tá naša sa mi však viacej páči, pretože pri originále mi prekážajú tie červené ruky a tvár. Treba vedieť kedy prestať. To platí aj o farbách. Česká obálka je iná. Je na nej besný pes (alebo čo to je) a určite by ma zaujala najviac odhlianuc od toho, že vo mne evokuje knihu vhodnú tak pre môjho brata (tan má desať) 


1. miesto - Česko
2. miesto - Slovensko
3. miesto - originál 

2 komentáre:

  1. :D Pejsek, jéé.. :D Prakticky s tebou souhlasím, máte moc pěknou obálku. Alespon je na ní fakt Zármut a ne vlkodlak jako u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se víc líbí ta slovenská ;) ...ale jinak jdou všechny pěkné, jen ne můj styl :)) ...pěkný článek ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.