pondelok 6. mája 2013

Polročná súťaž


Tak a je tu dlho sľubovaná súťaž. Je to neuveriteľné, ale môj blog dnes oslavuje pol roka. Stále mám pocit, že som si ho len pred chvíľou zakladala. A koľko sa mi toho medzičasom podarilo! Som na seba hrdá ;) 95 pravidelných čitateľov, vyše 16 100 vzhliadnutí blogu, 131 fanúšikov na facebooku, 650 komentárov (ale sú v nich zarátané aj tie moje). Celkovo som so sebou spokojná a za to ďakujem vám, mojim čitateľom. Veľmi si vážim, že môj blog čítate.
Taktiež sa mi podarila nadviazať spolupráca s vydavateľstvami Fragment a Fortuna libri, kníhkupectvami Antiquariat.sk, Literama a Knihcentrum a spoločnosťou Albatros media
A ako to lepšie osláviť ako súťažou?

Podmienky súťaže 

  • Do súťaže sa môže zapojiť každý, kto má adresu v SR alebo ČR
  • Môžete súťažiť od 6.5 až do 20.6. Víťaza vyhlásim 21.6, teda na moje šestnáste narodeniny. Vybere ho Random.org.
  • Vždy môžem pravidlá zmeniť
Keďže som vám práve prezradila, kedy mám narodeniny, tak sa vôbec nenahnevám, keby mi chcel niekto niečo poslať ako darček. Adresu by som mu veľmi ochotne poskytla ;)

A o čo hráte vy? 



Som roztrieštená a Zakletá do súťaže darovala spoločnosť Albatros media, Čierny sneh, Pod krídlami motýľa a Mayské proroctvo 2 darovalo vydavateľstvo Fragment (mimochodom, na všetky tri sú recenzie na blogu). Dvanástka je pracovný výtlačok v brožovanej väzbe, raz čítaný, ale snáď vám to vadiť nebude. Ten a Anjela do súťaže darujem ja. A knihu Viac teba darovala kamarátka (ktorej ďakujem). Ju kniha nebavila, tak sa hádam nájde niekto z vás, komu kniha spraví radosť. No a plus nejaké záložky. 

Výherci budú štyria. Všetci budú vylosovaní. Ten koho vylosujem prvého si vybere prvý, ten koho vylosujem druhého si vyberie druhý, tretí vylosovaný tretí a poslednému ostanú zvyšné. Jedinou podmienkou je nevybrať si Roztrieštenú aj Zakletú, lebo predpokladám, že o ne bude najväčší záujem, tak nech majú radosť dvaja ;)


SÚŤAŽNÝ FORMULÁR


Snáď sa vám výhry páčia. Ešte plánujem jednu súťaž, konkrétne "adopciu", ale nie kníh, ale kozmetiky. Tá bude na blogu 20.6 a skončí spolu s touto. Viem, že sa to možno na tento blog nehodí, ale mám nejaké veci, ktoré nepoužívam a niekoho (baby) možno potešia. 

8 komentárov:

  1. Je možné, že je súťaž ukončená? aspoň mne to píše :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna GA keďže knižky zbožňujem potešili by ma nové :) a vopred ti prajem všetko najlepšie a veľa úspechov na tvojom blogu :)

    pozývam ťa aj na moju giveaway :) http://patinkaaa.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, prepáč, že otravujem, ale bola by som veľmi rada keby si zdieľala môj nový blog http://barbyorka.blogspot.sk/.. ďakujem ti krásne za pomoc ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečeně také giveaway o knížkách... :D
    Všechny se mi velmi zamlouvají a už teď bych si je chtěla přečíst.. :D
    A předem přeji vše nej k šestnáctinám :)
    Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najviac ma zaujala Dvanástka, Zakletá a Čierny sneh. Tie by som rada prečítala. A vopred všetko najlepšie :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.