streda 29. mája 2013

Hitparáda kníh - jar 2013


Jar je už (takmer) za nami, čo znamená ďalšiu hitparádu. Od minulej som prečítala 34 kníh ;)

Najlepšia kniha
Dedička (Amanda Hockingová)
Kto čítal moju recenziu na túto knihu vie, že som bola z knihy nadšená. Bola to úžasná kniha, vôbec som nečakala, že sa mi bude až tak páčiť! Dokonca ani Wendy ma nijako nerozčuľovala... Okrem toho kniha má dokonalú obálku ;)
Recenzia TU.







Najhoršia kniha
Stefanove denníky - Úkryt (L.J.Smith)
Tak z tejto knihy som bola veľmi sklamaná. Nedočítala som ju ani dokonca a ku sérii sa už ani nepriblížim. Z jednej strany dej, ktorý je naťahovaný jak gaca, len preto, aby nejaká kniha bola, z druhej strany totálne ufňukaný Stefan, ktorý sa snaží chrániť všetkých naokolo. Bola som z toho tak znechutená, že sa mi nechcela ani recenzia na knihu písať. Rozhodne najlepšia z celej knihy je obálka (predsa len je tam Ian :D). Nech žije seriál a táto séria nech mi ani nejde na oči...



Najväčšie prekvapenie
Dvanástka (Justin Cronin)
Priechod bola strašná nuda a v živote by som nečakala, že táto bude lepšia. A ešte o koľko! Táto kniha sa mi normálne páčila!
Recenzia TU.






Najväčšie sklamanie
Zakletá (Orson Scott Card)
Kniha ma zaujala okamžite čarovnou rozprávkovou anotáciou a na knihu som sa fakticky tešila, ale asi boli moje očakávania prehnané, lebo som sa len tak-tak prinútila pokračovať v čítaní. Nebavilo ma to proste...
Recenzia TU.





Najnapínavejšia kniha
Prokletí ohně (Martina Wolfová)
Neprečítala som veľa napínavých kníh, takže som nemala veľmi z čoho vyberať. Táto kniha bola však dobrá, zaujímavá a ja som bola naozaj zvedavá, čo bude ďalej...
Recenzia TU.





Najvtipnejšia kniha
Piráti! Dobrodružství s bílou velrybou (Gideon Defoe)
Tak táto kniha v tejto kategórii rozhodne musela vyhrať. Nebol to síce nijaký geniálny dej, ale bolo to rozhodne veľmi vtipné. Častokrát som sa na tom veľmi smiala, pretože ono sa ani inak nedalo. Rozhodne knihu odporúčam!
Recenzia TU.





Najnudnejšia kniha
Priechod (Justin Cronin)
Ako som už spomenula, tak táto kniha ma strašne nebavila. Kebyže na mňa nečakala ešte aj Dvanástka a ja by som to nechcela mať konečne z krku, tak by som knihu čítala doteraz... 600 zabijáckych strán...
Recenzia TU.





Najromantickejšia kniha
Päťdesiat odtieňov temnoty (E L James)
Najromantickejšia? Áno, som čudná, ale ono bolo tááák romantické ako ju požiadal o ruku a kopu ďalších vecí, čo sa v knihe udiali... Nie, nebol tam len samý sex ako v jednotke... Táto kniha bola oveľa lepšia!
Recenzia TU.




Najočakávanejšia kniha 
Päťdesiat odtieňov temnoty (E L James)
Áno, zase táto. Bola som na ňu veľmi zvedavá a nevedela som sa dočkať, kedy si ju prečítam. Jední vraveli, že je lepšia, druhí že horšia a ja som umierala od zvedavosti.
Recenzia TU.





Knižná séria objavená na jar
Piráti! (Gideon Defoe)
Ono to vlastne ani nie je séria v pravom zmysle slova, skôr edícia, ale nič iné som tu nevedela dať... :D Každopádne dúfam, že sa dostanem aj k ďalším dielom. V Čechách vyšli ešte Dobrodružstvá s vědátory, tak musím mať raz aj tú :D
Recenzia TU.




Najkrajšia obálka
Prímerie (Amanda Hockingová)
Táto séria má naozaj krásne obálky, ale Prímerie to u mňa jednoznačne vyhráva. Milujem ju!
Recenzia TU.






Najškaredšia obálka
Anjel (Cliff McNish)
Vydavateľstvo si zrejme povedalo, že ľudí zaujme názov, meno autora alebo čo, lebo obálku totálne odflákli! A kniha tiež nebola bohviečo...
Recenzia TU.






Hrdinka jari
Slečna Elizabeth Bennetová (Pýcha a predsudok - Jane Austenová)
Tá kniha (a seriál) bola úplne geniálna, pána Darcyho aj Elizabeth som si zamilovala. Eliza bola úžasná. Vždy si stála za svojim, nehrnula sa do výdaju ako jej mladšie sestry, pretože čakala na toho pravého... Teda Pána Darcyho. Neviem, čo by som ešte... proste si to prečítajte! ;D





Hrdina jari
Loki (Prímerie - Amanda Hockingová)
V Dedičke sme si ho moc neužili, ale v Prímerií bol úplne super. Hneď som si ho zamilovala a fakt dúfam, že si Wendy vyberie jeho. Inak, ju nebudem mať rada. Už nech dočítam Starčeka, nech sa môžem pustiť do Boja o trón ;)
Okrem iného má Loki úžasné meno (ktoré mi síce znie ako pre nejakého psa, ale napriek tomu ho milujem), pretože sa tak volá aj môj obľúbený boh... A čírou náhodou ho bravúrne stvárnil Tom Hiddleston (viem, už mi z toho Thora a Avengers šibe :D)
Teraz som trochu odbočila od témy a síce viem, že ste nad tým prevrátili oči, tak to proste musíte pretrpieť :D Poprípade ma zapíšte na nejaké Protilokiovské liečenie :D
Recenzia TU.

SPOJLER!!!
Pár jari 
Kaitlyn a Gabriel (Temné vízie - L.J.Smith)
Nie, nebudú to Loki a Wendy :D Možno nabudúce, keď už zistím ako tá séria končí. Tentokrát tu bude jeden párik z ktorého som bola totálne nadšená lebo Team Gabriel :D Bola som z toho totálne happy ;) Ja som hneď vravela, že sa ku Kait hodí viacej ako príliš dobrý Robert...
Recenzia TU.

2 komentáre:

  1. Zakletú som práve dnes dočítala a musím povedať, že u mňa sa radí k tým najlepším knihám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach Gabriel áno, to je prekvapko veľkého kalibru 8D Akokeby Smithová dala Elene Damona 8D to som proste strašne nečakala, aj preto som knihe dala 4.5*
    Prímerie má úúúžasnú obálku, tá modrá a tá princeznička tam, je to brutálne!
    50 shades bolo super, myslím, že na rovnakej úrovni ako 1. diel a to sa nedá povedať o mnohých knihách, žeby si udržali štandard. Pre koho bol 1. diel super, tak aj 2. diel, kto bol znechutený z 1. dielu, bude aj z 2hého 8D ja patrím medzi team Christian, ale nie som z knihy úplne paf, beriem to tak realisticky, nie je to dobrá kniha 8D ale je to super erotický román a o to aj išlo, to sa aj naplnilo 8) dokonca v 2ke je naozaj viac romantiky aj akcie, čo je krásne 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.