piatok 3. mája 2013

I´m obsessed with... 20


Meme zo stránky Knižný koutek. Bude sa objavovať každý piatok. Podstatou článku je zverejniť naše "posadlosti", ktoré môžu byť ľubovoľná vec, osoba, jedlo, kniha atď... spolu s krátkym informatívnym článkom.
 
Nie som veľmi športový fanúšik.  Sama som športový antitalent. No ale fakt ma nebaví pozerať, ako niekto 90 minút kope do lopty a ani sa netrafí do bránky. Jediné čo pozerávam sú olympíjske hry. A Majstrovstvá sveta v hokeji. A tie konečne dnes začínajú!
 
 
Ale iba zápasy s nami. Moc sa teším, snáď Fransúzsko porazíme. A keď nie, sú tu aj ďalšie zápasy. Kiežby sme sa tento rok stali majstrami. Ale ani strieborná medaila by znova nebola zlá ;) 
 

Rozhodne naším chlapcom fandím, snáď sa im to podarí!!!

4 komentáre:

  1. Tak to je jednoznačné, kto nefandí, toho trhám!!! 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi sa skryjem pred E_V_E. :D Ja veľmi na športy nie som, ale výhra by ma potešila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež na športy nie som, ale majstrovstvá si nikdy nenechám újsť ;)

      Odstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.