pondelok 27. mája 2013

Obálková vojna 24


Moje meme. V skratke ide o to, porovnať pár verzí obálok určitej knihy z rôznych krajín.



Knihu som nečítala, ale chystám sa na ňu. 
Príbeh je o mladej čelistke, takže logicky to čelo na českej obálke vôbec nevadí. A predsa mi na tej obálke niečo chýba! Nemecká obálka je zaujímavá, ale čudná. Skôr by sa mi hodila na nejaké new adult alebo čosi také. Indonézska obálka vypadá ako zo zimnej rozprávky. Je fakt krásna, hoci ja nie som veľkou fanúšičkou zimy. Naša obálka, ktorá bola prevziatá z originálu sa mi nepáči. Nepýtajte sa ma prečo, ale proste ma na nej niečo strašne irituje. Na anglickej obálke je strašne nesympatická modelka a tú knihu by som do rúk nevzala, kebyže to nie je niečo čo už dopredu viem, že strašne chcem. Na druhej Anglickej obálke je tiež nejaká dievčina, ale táto sa mi hodí viac.

1. miesto - Indonézia
2. miesto - Nemecko
3. miesto - Anglicko 2
4. miesto - Česko
5. miesto - Slovensko
6. miesto - Anglicko 

2 komentáre:

  1. Tá zimná je nádherná. Spolu s našou, obe sú také...pekné. Nie je na nich žiadny ksicht. A naša sa mi možno páči o trocha viac. Taká jednoduchá. Trocha prázdna ale pekná. Modelka s modrými očami (obe majú modré oči ale tá jedna ich má tmavšie a skôr došeda, plus, má ofinu) sa mi nepáči a posledná obálka, i keď je na nej ksicht je pekná. Má najkrajšie písmo. Pche.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa najviac paci nemecka a indonezska, tie ma hned zaujali...ta nasa ma nezaujala voooobec

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám za každý komentár :)

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.